رنگ‌های احتمالی مک مینی ۲۰۲۲ اپل در رندرهای مفهومی طراحی‌شده طرفداران مشاهده شد

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کانال محبوب یوتیوب ZONEofTECH رندرهای مفهومی از اپل مک مینی ۲۰۲۲ طراحی کرده است که این دستگاه را در رنگ‌هایی جدید و جذاب به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

مک مینی دستگاهی کوچک، اما قدرتمند است که عده‌ای آن را هیولای اپل می‌دانند. این رایانه‌ی رومیزی می‌تواند با تراشه‌ی Apple M1 و تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم ارائه شود. حتی در آن، فضایی برای SSD وجود دارد که می‌توان حافطه را تا ۲ ترابایت ارتقا داد. بااین‌حال، مسئله‌ای وجود دارد که به‌نظر می‌رسد اپل باید سریع‌تر فکری درباره‌ی آن کند. طراحی اپل مینی در حال قدیمی و تکراری شدن است و به‌نظر می‌رسد دیگر زمان تغییرش فرارسیده است.

به‌گزارش notebookcheck، چند خبر درباره‌ی به‌روزرسانی طراحی مک مینی منتشر شده است که به بدنه‌ی باریک‌تر و رویه‌ی شیشه‌ای و لبه‌های آلومینیومی اشاره می‌کند. همچنین، صحبت‌هایی درباره‌ی رنگ‌هایی مشابه با آی‌مک ۲۴ اینچی ۲۰۲۱ شده است که شاید به مک مینی اضافه شوند. کانال محبوب یوتیوب ZONEofTECH تصمیم گرفته است رنگ‌های شایعه‌‌شده را روی رندر مک ‌مینی قرار و نشان دهد این دستگاه چقدر تغییر خواهد کرد. همان‌طورکه در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ممکن است اپل مک مینی ۲۰۲۲ در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، بنفش، قرمز، نارنجی، زرد و سبز عرضه شود.

رندر مفهومی مک مینی اپل ۲۰۲۲ در رنگ‌های مختلف

مک مینی یا مک مینی پرو ۲۰۲۲ در اکثر گزینه‌های این طیف رنگی چشم‌نواز و زیبا به‌نظر می‌رسد و مطمئناً رایانه‌ی رومیزی را برای کسانی جذاب‌تر می‌کند که خواهان سخت‌افزاری سازگار با رنگ میزکار خود هستند. اگر گزینه‌های رنگی بیشتر به این دستگاه قدرتمند اضافه شود، مطمئناً فروشش افزایش خواهد یافت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گزینه‌های رنگی دیگر مک مینی پرو ۲۰۲۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات