کامپیوتر همه‌کاره ۳۴ اینچ HP Envy با سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر همه‌کاره یا All-in-One اچ‌پی با نام HP Envy 34-inch معرفی شد. قوی‌ترین مدل این کامپیوتر به پردازنده Core i9 نسل یازدهم اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 مجهز است.
تبلیغات

اچ‌پی کامپیوترهای همه‌کاره خود با نام HP Envy 34-inch را رونمایی کرد. این کامپیوترها در‌واقع نسل بعدی Envy‌های ۳۲ اینچ به‌حساب می‌آیند و همان‌طور‌که از نامشان پیدا است، با نمایشگر ۳۴ اینچ فوق‌عریض IPS همراه شده‌اند که از رزولوشن 5K یا ۲۱۶۰×۵۱۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. نمایشگر Envy 34-inch به‌اندازه ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و ۹۸ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

اچ‌پی برای کامپیوتر همه‌کاره جدیدش سخت‌افزار قدرتمندی در نظر گرفته است و آن را در پیکره‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌کند. قوی‌ترین مدل نسل جدید AiO اچ‌پی از پردازنده Core i9 نسل یازدهم اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 بهره‌مند است و حافظه DDR4-2400 به‌کار‌رفته در آن ظرفیتی برابر با ۱۲۸ گیگابایت دراختیار قرار می‌دهد. این مجموعه را ۲ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD از نوع PCIe NVMe، دو اسلات M.2 SSD و چهار اسلات رم برای افزایش ظرفیت حافظه دستگاه همراهی می‌کند.

در بخش درگاه‌ها هم، HP Envy 34-inch مجموعه کاملی را ارائه می‌دهد که شامل دو درگاه تاندربولت ۴، شش درگاه USB-A، یک درگاه USB-C، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون و خروجی HDMI می‌شود. دو اسپیکر داخلی برند Bang & Olufsen هم وظیفه پخش صدا را در سیستم به‌عهده دارند.

اچ‌پی برای طراحان و هنرمندان تمهید ویژه‌ای اندیشیده و AiO خود را با HP Palette عرضه می‌کند که ابزار اختصاصی این شرکت برای طراحی و نقاشی است.

Envy 34-inch با وب‌کم قابل‌جداسازی و متحرک ۱۶ مگاپیکسلی و تکنولوژی ادغام پیکسل‌ها فروخته می‌شود. بر‌‌‌اساس ادعای اچ‌پی، Envy 34-inch اولین AiO در دنیا است که از وب‌کمی با این قابلیت‌ها استفاده می‌کند. وب‌کم یادشده به‌صورت مغناطیسی به فریم نمایشگر متصل می‌شود و کاربر می‌تواند آن را در اطراف نمایشگر جابه‌جا کند.

کامپیوتر همه‌کاره اچ‌پی از ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کند تا مثل سخت‌افزار در بخش نرم‌افزار هم کم‌وکسری نداشته باشد. قیمت Envy 34-inch از ۲۰۰۰ دلار آغاز می‌شود و اکتبر امسال در آمریکا و از‌طریق وب‌سایت این شرکت برای خریداران در دسترس خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره کامپیوتر All-in-One قدرتمند اچ‌پی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات