تولید دو مدل آی مک 21.5 اینچ اپل متوقف شد

چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
بررسی فروشگاه آنلاین اپل نشان می‌دهد دو مدل چ آی مک 21.5 اینچ از دسترس خارج شده‌‌اند و دیگر تولید نمی‌شوند. اپل همچنان دو مدل دیگر این آی مک را به‌فروش می‌رساند.
تبلیغات

اپل قبلا تولید iMac پرو را متوقف کرده بود و در همین‌ راستا به نظر می‌رسد تولید دو مدل آی مک 21.5 اینچ نیز متوقف شده است. آن‌طور که ورج می‌نویسد،‌ مدل‌های آی مک 21.5 اینچ که ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت حافظه‌ی SSD دارند قابل خرید نیستند و از این پس صرفا امکان خرید مدل‌های مجهز به ۲۵۶ گیگابایت SSD یا یک ترابایت درایو Fusion وجود دارد. 

از ماه گذشته‌ی میلادی هر دو کانفیگ مورد اشاره‌ی آی مک 21.5 اینچ در وب‌سایت اپل از دسترس خارج شده بودند، بااین‌حال در آن زمان توقف تولید آن‌ها اعلام نشده بود و فکر می‌کردیم اپل به‌زودی دستگاه‌ها را موجود می‌کند. مدتی است که طبق شایعه‌ها، اپل قصد دارد آی مک را به شکل محسوس بازطراحی کند. این بازطراحی احتمالا روی مدل‌های ۲۱٫۵ اینچ و ۲۷ اینچ اعمال می‌شود و بعدا بر مک پرو هم اعمال می‌شود. 

در ماه نخست سال ۲۰۲۱ بلومبرگ مدعی شد مدل بعدی آی مک قرار است پنل پشتی تخت داشته باشد و حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را از بین ببرد. انتظار می‌رود آی مک های نسل بعدی دارای پردازنده‌ی اپل سیلیکون باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات