تصاویر مفهومی آی‌ مک مبتنی ‌بر آرم؛ حاشیه‌ی کم و طراحی مدرن

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود اپل تمام رایانه‌های مک‌ را تا دو سال آینده به پردازنده‌ی اختصاصی خود منتقل کند. حال تصاویر مفهومی، دیدی نسبی به آی‌مک‌های آینده ارائه می‌دهند.
تبلیغات

دوشنبه‌ی گذشته، اپل زمان برگزاری رویداد ویژه‌ی خود با شعار One More Thing را ساعت ۲۰:۳۰ روز دهم نوامبر (بیستم آبان) اعلام کرد. احتمال می‌رود این رویداد به رونمایی مدل‌های جدید مک مبتنی ‌بر آرم اختصاص داشته باشد. حال با توجه ‌به اینکه تنها سه روز تا زمان معرفی محصولات جدید اپل باقی‌ مانده، بحث درباره‌ی رایانه‌های مک‌ نسل بعدی اپل بیش از هر زمان دیگری داغ شده است.

درحالی‌که اولین مک‌های مبتنی ‌بر اپل سیلیکون هفته آینده معرفی خواهند شد؛ به احتمال زیاد شامل آی‌مک‌های جدید نخواهند بود. گزارشی جدید حاکی از آن است که اپل در حال کار روی آی‌مک بازطراحی‌شده با پردازنده‌ی کلاس دسکتاپ A14T در سال ۲۰۲۱ است. طرح‌های مفهومی جدیدی از Svetapple نشان می‌دهد که آی‌مک بازطراحی‌شده می‌تواند چگونه باشد.

iMac redesign
iMac redesign

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر نام‌آشنای محصولات اپل، بارها گفته است اپل در حال توسعه آی‌مک با طراحی جدید و صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی و حاشیه‌های کوچکتر است. حال تصاویر مفهمومی، آی‌مک ۲۴ اینچ را درکنار برادر ۳۲ اینچی و طراحی مدرن با حاشیه‌های بسیار باریک نشان می‌دهد.

iMac redesign

در حال‌ حاضر مشخص نیست چه زمانی باید منتظر معرفی آی‌مک جدید با پردازنده‌ی اختصاصی اپل باشیم؛ اما بر اساس گزارش‌هایی با استناد به منابع آگاه در این زمینه، اپل سه مدل مک‌بوک را با پردازنده‌ی اپل سیلیکون به‌روز خواهد کرد که شامل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی خواهد بود؛ اما به ‌نظر نمی‌رسد در رویداد پیش ‌روی کوپتینویی‌ها، از آی‌مک‌های جدید مبتنی‌ بر آرم رونمایی شود.

بااین‌حال اپل در کنفرانس WWDC سال جاری، تأیید کرد که طی دو سال آینده کل سیستم رایانه‌های مک‌ را به پردازنده‌ی اپل سیلیکون منتقل خواهد کرد. این بدان ‌معنی است که حداکثر تا دو سال آینده باید منتظر آی‌مک جدید باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات