قیمت کیس تاماهاک ریزر مشخص شد

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر اعلام کرد که کیس تاماهاک ITX با قیمت ۱۸۰ دلار و کیس تاماهاک ATX با قیمت ۲۰۰ دلار راهی بازار می‌شوند.
تبلیغات

ژانویه سال گذشته و در نمایشگاه CES، شرکت ریزر کیس‌های تاماهاک را رونمایی‌ کرد. در آن زمان، این کیس‌ها با پردازنده‌های نسل ۹ اینتل و کارت گرافیکی RTX 2080 Ti نشان داده شدند. امروز در همایش RazerCon، مدل نهایی کیس‌های تاماهاک نمایش داده شدند؛ اما سخت‌افزاری داخل آن‌ها نبود.

شرکت ریزر کیس تاماهاک را در دو مدل ITX و ATX PC راهی بازار می‌کند. این کیس‌ها برای افرادی ارسال می‌شوند که کامپیوترهای شخصی‌سازی‌شده درست می‌کنند. این اولین‌باری است که شرکت ریزر کیس تاماهاک را خودش تولید می‌کند. ریزر قبلا این کیس‌ها را با همکاری شرکت NZXT می‌ساخت.

کیس تاماهاک ریزر

یکی از ویژگی‌هایی که این کیس‌ها را بسیار منحصر‌به‌فرد می‌کند و باعث می‌شود نظر همه به آن‌ها جلب شود، نور‌های RGB استانداردی است که به‌واسطه سیستم Chroma شرکت ریزر روی این کیس‌ها قرار گرفته‌اند. درحقیقت، سیستم نوری Chroma به‌همراه این کیس‌‌ها عرضه می‌شود و کاربران نیاز ندارند این سیستم را جدا استفاده کنند.

کیس تاماهاک مدل ITX درحالی‌که ظاهر جمع‌و‌جوری دارد، می‌تواند یک کارت گرافیکی در اندازه استاندارد را در خود قرار دهد. کارت گرافیکی RTX 3090 داخل این کیس جا نمی‌شود؛ اما این موضوع در کیس تاماهاک ATX دیده نمی‌شود. داخل مدل ATX فضای زیادی مشاهده خواهید کرد؛ فضایی که به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند از سیستم‌‌های خنک‌کننده آبی شخصی‌سازی‌شده استفاده کنند. این کیس دو مکان مخصوص برای قراردادن فن‌های ۱۴۰ میلی‌متری دارد و درکنار این دو فن، یک فن هم در پشت کیس قرار گرفته است.

تاماهاک ریزر

ریزر سیستم سیم‌کشی این کیس را هم متحول کرده و سیم‌های داخل کیس به‌خوبی مدیریت شده‌اند. همچنین، دو پنل شیشه‌ای در سمت چپ و راست این کیس‌ها قرار گرفته است. سیستم سیم‌کشی‌های این کیس هم باعث شده که سیم‌‌ها به‌سختی از بیرون کیس دیده بشوند؛ به‌همین‌دلیل، پنل‌های شیشه‌ای به‌خوبی ظاهر داخل کیس را بدون مزاحمت سیم‌ها نشان می‌دهند.

شرکت ریزر گفته که کیس تاماهاک در فصل پاییز راهی بازار می‌شود. مدل تاماهاک ITX با قیمت ۱۸۰ دلار راهی بازار می‌شود و مدل ATX با قیمت ۲۰۰ دلار دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات