وقتی سوپرمن کامپیوتر اسمبل می‌کند

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، به‌تازگی ویدئویی از خود در حال اسمبل‌کردن رایانه‌ی شخصی منتشر کرده که واکنش‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال داشته است.
تبلیغات

اواخر هفته‌ی گذشته، یکی از بازیگران نام‌آشنا، یعنی هنری کویل، ویدئویی جدید در صفحه‌ی شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که به‌دفعات زیاد دیده شد. در این ویدئو، کویل به‌طور جالبی تجربیات خود را از اسمبل‌کردن رایانه‌ی شخصی گیمینگ با بینندگان به‌اشتراک می‌گذارد. او که سابقه‌ی بازی‌کردن در نقش ویچر و سوپرمن را در کارنامه دارد، برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای سینما نامی شناخته‌شده است.

در ویدئو جدید، هنری کویل تمامی قطعات رایانه‌ی شخصی را سرهم می‌کند. وی در بخش توضیحات ویدئو جدیدش با زبان طنز نوشته است: «این نوع مواداولیه برای همه مناسب نیست. اینکه دیدن ویدئو کار درستی است یا نه، به خود شما بستگی دارد. ممکن است [در این ویدئو] بسیاری از قطعاتی را ببینید که تاکنون ندیده‌‌اید.»

ویدئو جدید هنری کویل با تصویری از تمامی قطعات موردنیاز به‌منظور ساخت رایانه‌ی شخصی آغاز می‌شود. سپس در ادامه‌ی ویدئو، کویل پیش از اینکه بخواهد نخستین قطعه را روی مادربرد قرار دهد، دفترچه‌های راهنما را می‌خواند. صحنه‌ای که کویل می‌خواهد قطعه‌ی نخست را روی مادربرد قرار دهد، تنش‌زاتر از برخی صحنه‌هایی است که در فیلم سوپرمن دیده بودیم!

درادامه‌ی این ویدئو نیز اتفاقات مشابهی می‌افتد. هنری کویل محل دقیق قطعات را روی مادربرد پیدا می‌کند و دفترچه‌های راهنما را می‌خواند و به اسمبل‌کردن سیستم مشغول می‌شود. درحالی‌که مشغول مشاهده‌ی این صحنه‌ها هستید، موسیقی جالبی در پس‌زمینه پخش می‌شود که کار بری وایت است. این موسیقی با صحنه‌های مختلف سازگاری جالبی دارد و لحظات لذت‌بخشی برای بیننده رقم می‌زند.

در پی این اتفاق، کاربران زیادی به شبکه‌های اجتماعی هجوم بردند و دیدگاه خود را درباره‌ی ویدئو اعلام کردند. بعضی از آن‌ها به فیلم‌های سوپرمن اشاره کردند و برخی دیگر از لذت‌بخش‌بودن ویدئو گفتند. گفتنی است این نخستین‌باری نیست که هنری کویل از شبکه‌های اجتماعی برای نشان‌دادن علاقه و دانشش درزمینه‌ی فناوری استفاده می‌کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این ویدئو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات