با کامپیوتر گیمینگ Big O اوریجین، کاربر از انتخاب بین بازی با کنسول یا PC بی‌نیاز می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی به‌روزشده‌ی کامپیوتر گیمینگ Big O، درون خود یک ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن ۴ را نیز دارد.
تبلیغات

بازی با PC یا کنسول؟ طرفدار کدام هستید؟ اوریجین، تولیدکننده‌ی کامپیوترهای سفارشی‌‌شده، سعی دارد تا کاربر را از پاسخ به این سؤال رها کند. امروز در نمایشگاه CES 2020 اوریجین Big O را با قیمت پایه‌ی ۲۵۰۰ دلار معرفی کرد؛ کامپیوتر گیمینگی که در بطن خود به انتخاب کاربر یک کنسول بازی ایکس‌باکس وان اس یا پلی‌استیشن ۴ پرو خواهد داشت.

ایده‌ی ابتدایی اوریجین برای Big O، کامپیوتر گیمینگی یکپارچه‌شده با هر سه کنسول بازی ایکس‌باکس وان اس، پلی‌استیشن ۴ پرو و نینتندو سوئیچ بود؛ اما بعدها شرکت سازنده، با اصلاح ایده‌ی خود، آن را به گزینه‌ای با امکان فروش راحت‌تر بدل کرد. بدین ترتیب به‌جای سه کنسول، اکنون کاربر می‌تواند Big O را با یکی از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو یا نسخه‌ی دیجیتال ایکس‌باکس وان اس سفارش دهد. سخت‌افزار کنسول درون کیس سفارشی‌شده‌ی Corsair Crystal Series 280X با طراحی دو-محفظه‌ای جای داده می‌شود.

Origin Big O

اوریجین به‌جای جای دادن کنسول درون محفظه‌ی دوم کیس، آن را با سخت‌افزار کل کامپیوتر یکپارچه کرده‌اند؛ به‌طوری که کل دستگاه از یک سیستم خنک‌کننده‌ی مایع یکسان بهره می‌گیرد. اگر به‌نمای پشتی Big O توجه کنید، متوجه خواهید شد که کل قطعات کنسول از هم جدا شده و به‌گونه‌ای دوباره کنار هم چیده‌ شده‌اند تا با طراحی کل کامپیوتر سازگاری داشته باشند.

گذشته از وجود کنسول بازی، مشخصات فنی خود کامپیوتر Big O‌ نیز عاری از هیجان نیست. علاقه‌مندان می‌توانند کامپیوتر گیمینگ جدید اوریجین را در قدرتمندترین پیکره‌بندی با پردازنده‌ی AMD Ryzen 9 3900X یا Core i9-9900K‌ اینتل، کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti انویدیا و بالغ بر ۳۲ گیگابایت رم سفارش دهند؛ درحالی‌که امکان ارتقاء حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD تا سقف ۲ ترابایت و اضافه‌کردن کارت ویدئو کپچر Elgato 4K60 Pro برای ضبط محتوای کنسول و استریم آن از طریق PC نیز وجود دارد.

Origin Big O

توجه داشته باشید که برچسب قیمتی ۲٬۴۷۳ دلاری نسخه‌ی پایه‌ی Big O به مدل مجهز به کنسول سونی پلی‌استیشن ۴ پرو مربوط می‌شود؛ چنانچه کاربر آن را با ایکس‌باکس وان اس سفارش دهد، ۱۴۶ دلار از قیمت محصول کاسته خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین نسخه‌ی Big O‌ نیز قیمت تقریبی ۸۰۰۰ دلاری خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات