اسوس یک ابر کامپیوتر ترنسفورمر با سیستم خنک کننده مایع را به نمایش گذاشت

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
در میان ده‌ها تبلت، فبلت، تپتاپ، لپ‌تاپ، کامپیوتر بدون کیس و بسیاری اشکال دیگر، اسوس، قدیمی‌ها را فراموش نکرده است. این شرکت کیسی را معرفی کرده که نظر هر علاقه‌مند به کامپیوترهای کلاسیک را به خود جلب می‌کند. کامپیوتری که ظاهر و باطنی قدرتمند دارد و در دل آن سیستم‌ خنک‌کننده مایع گنجاده شده است. با زومیت همراه باشید تا با این محصول بی‌نظیر آشنا شوید.
تبلیغات

اسوس از معدود شرکت‌هایی است که توانایی ارایه خدمات به بازارهای کوچک و خاص را دارد، به‌همین‌دلیل، هر از چندگاهی شاهد این نوع محصولات خاص از سوی این تولید کننده مطرح تایوانی هستیم. حال این شرکت کامپیوتر دسکتاپی را معرفی کرده است که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و امکانات اختصاصی جالبی دارد.

نام ROG TYTAN CG8890 برای این دستگاه انتخاب شده است. بازار هدف آن گیمرها و کلا آنهایی است که بدنبال یک کامپیوتر قدرتمند به همراه ظاهر زیبا هستند. در ضمن نباید برای شما پول مطرح باشد، چراکه قیمت این دستگاه به هیچ وجه ارزان نخواهد بود.

پردازنده این کامپیوتر، Core i7-3960x از نسل سوم اینتل است که دارای ۶ هسته قدرتمند است. فرکانس این ابر پردازنده، 4.2 گیگاهرتز ناقابل است. سیستم خنک‌ کننده مایع این کامپیوتر نیز باب میل علاقمندان به اورکلاکینگ خواهد بود. هر چقدر که تمایل دارید فرکانس این پردازنده ۶ هسته‌ای را افزایش دهید.

کارت گرافیک این غول با شاخ و دم، GeForce GTX 690 ساخت انویدیا است که سریع‌ترین کارت گرافیک موجود بازار است (مطمئن باشید اگر سریع‌تر وجود داشت اسوس حتماً آن را روی این کامپیوتر نصب می‌کرد.)

اگر تصور کردید امکانات مثال زدنی این کامپیوتر به همین‌جا ختم می‌شود، اشتباه کرده‌اید. کارت صدای این ابر رایانه Xonar DX است و دو حافظه SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگا‌بایتی در حالت RAID 0 در آن نصب شده است.

CG8890 دارای ظاهری آیرودینامیک است و زمانی که آن را Overclock می‌کنید تغییر شکل می‌دهد (هیجان‌انگیز‌ترین امکانی که تا به امروز در IFA معرفی شده است) و هم‌زمان سیستم نورپردازی زیر آن که از LED‌های آبی و قرمز تشکیل شده‌اند، اعلام می‌کند که سیستم آماده پردازش است.

اگر قصد خرید بهترین کامپیوتر برای بازی را دارید، و البته به اندازه لازم و کافی ثروتمند هستید و تمایل دارید نصف وقت خود را صرفاً صرف تماشای خود کیس کامپیوتر کنید، این ابر رایانه اسوس بهترین انتخاب شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات