MSI از کامپیوتر All in One قابل ارتقا ویژه بازی رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ام‌اس‌آی در نمایشگاه CES یک کامپیوتر All in One گیمینگ رونمایی کرد که قابلیت ارتقاء سخت‌افزاری دارد.
تبلیغات

کامپیوتر‌های All-in-one همانند لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های بسیار کمی برای ارتقا در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به‌علاوه وزن بالای این نوع کامپیوتر‌ها باعث می‌شود که امکان جابجایی آن‌ها وجود نداشته باشد. با این حال در جریان نمایشگاه CES 2016، شاهد چند نوع قابلیت شخصی‌سازی از این نوع کامپیوتر‌ها بودیم که آخرین آن‌ها مختص کمپانی MSI است.

این کامپیوتر بدون کیس که با نام Gaming 27XT All-in-one عرضه خواهد شد،‌ در نگاه اول شبیه به کامپیوتر‌های all-in-one و ۲۷ اینچی پیشین این کمپانی است. با این حال MSI در ایده‌ای خلاقانه، یک محفظه مخصوص برای کارت گرافیک در قسمت پشتی مانیتور این رایانه تعبیه کرده که امکان تعویض و ارتقای راحت کارت‌گرافیکی آن را فراهم می‌کند. البته شاید این کامپیوتر در مقایسه با کامپیوتر All-in-one معرفی شده توسط اُریجن پی‌سی امکانات شخصی‌سازی کمتری داشته باشد، ولی به هرحال پیشرفت خوبی در زمینه این نوع کامپیوتر‌ها محسوب می‌شود.

البته MSI در کنار معرفی این کامپیوتر، اعلام کرد که لپ‌ تاپ Stealth Pro خود را از این پس با یک بدنه باریک‌تر عرضه خواهد کرد که باعث می‌شود ضخامت این محصول ۸ درصد کمتر از مدل قبلی باشد. این مدل با نام GS72 عرضه خواهد شد و MSI هنوز توضیحات دقیقی از قیمت و مشخصات سخت‌افزاری آن ارائه نکرده است. ولی در زمان عرضه، امکان انتخاب بین مدل‌هایی با رزولوشن 1080p و 4K وجود خواهد داشت.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات