کمپانی آمریکایی اُریجین پی‌سی از کامپیوتر بدون کیس گیمینگ خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
مطالعه 3 دقیقه
به نظر می‌رسد بازار کامیپوترهای All in One گیمینگ در CES 2016 داغ است و پیش از این هم کمپانی Maingear اقدام به معرفی کامپیوتر گیمینگ خود کرده بود. حالا کمپانی اُریجین پی‌سی هم اقدام به معرفی کامپیوتر All in One گیمینگ خود کرده است. این شرکت مستقر در میامی همچنین از اپلیکیشنی ویژه با قابلیت کنترل پی‌سی از طریق گوشی‌های هوشمند پرده برداری کرده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 

در ابتدا Origin Omni، دسکتاپ تازه معرفی شده اُریجین به همراه یک پردازنده اینتل Core i7 5960X و کارت گرافیک ۱۲ گیگابایتی انویدیا جی‌فورس GTX TITAN X در کنار قابلیت افزایش رم تا ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود. به گفته‌ی اُریجین، اُمنی قابلیت پشتیبانی از اورکلاک GPU و CPU را دارد.

از دیگر ویژگی‌های اُریجین اُمنی نمایشگر منحنی ۳۲ اینچی QHD با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ است. علاقمندان در صورت نیاز قادر به خریداری یک وب‌کم و میکروفن دوگانه برای رایانه خود نیز خواهند بود. کاربر همچنین در صورت نیاز قادر خواهد بود تا از دو هارد درایو یا SSD در دستگاه بهره ببرد.

مقاله مرتبط

بررسی کارت گرافیک TITAN X انویدیا

اُریجین برای خنک کردن این غول All in One از سیستم خنک‌کننده مایع Omni FrostByte بهره برده است. از نکات جالب این محصول، پشتیبانی تکنولژیک مادام العمر اُمنی مانند سایر محصولات پی‌سی شرکت اُریجین ‌پی‌سی است. شما همچنین قابلیت ارتقاء کامل مادربورد Mini-ITX این دستگاه را دارید. این محصول در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ رسما عرضه خواهد شد.

در کنار همین خبر،‌ این شرکت از اپلیکیشنی با نام Sentinel برای اندروید، iOS‌ و ویندوز دسکتاپ رونمایی کرده است که به شما امکان کنترل و نظارت بر رایانه خود را از طریق اپلیکیش گوشی همراه می‌دهد. از جمله ویژگی های این اپلیکیشن در کنار دادن اجازه‌ی کنترل رنگ رایانه‌های دسکتاپ شرکت اُریجین (GENESIS و MILLENNIUM)، قابلیت نظارت بر عملکرد پردازشگر، هارد دیسک، واحد پردازش گرافیکی، کنترل سرعت فن و عملکرد کلی مادربورد است. اُریجین امروز همچنین از کیس اسمبل شده Chronos نسخه ۲۰۱۶ رونمایی کرد.

وب‌سایت Cnet نیز تصاویری را از Omni منتشر کرده است:

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات