لنوو پی سی مجهز به پروژکتور IdeaCenter 610S را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که اتصال لپ‌تاپ به پروژکتور برای‌تان یک مشکل بزرگ به شمار می‌رود، لنوو به فکر تسهیل این امر افتاده و یک پی‌سی را که مجهز به پروژکتور داخلی است، معرفی کرده است. محصول جدید IdeaCenter 610S است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

در صورتی که جزو علاقمندان به دیدن فیلم هستید و برای این کار پروژکتوری را نیز تهیه کرده‌اید که با اتصال لپ‌تاپ به آن به تماشای فیلم‌ها می‌نشینید، بهتر است محصول جدید لنوو را نیز برای خرید در نظر داشته باشید. این محصول جدید یک پی‌سی مجهز به پروژکتور است که دیگر با استفاده از آن نیازی به اتصال لپ‌تاپ یا پی‌سی به پروژکتور و انجام تنظیمات بلند بالا و گیج کننده نیست. IdeaCenter 610S یک پی‌سی قدرتمند است که یک پروژکتور اچ‌دی را نیز در دل خود جای داده است.

لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 محصولات بسیار زیادی را معرفی کرده که از جمله‌ی جالب‌ترین این محصولات می‌توان به پی‌سی مجهز به پروژکتور این کمپانی اشاره کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرده که پروژکتور کار گذاشته شده در این پی‌سی قابلیت جدا شدن را دارد و در کنار آن می‌توان پی‌سی مورد نظر را نیز در امورات روزانه مورد استفاده قرار داد. همچون سایر محصولاتی که لنوو در CES 2016 معرفی کرده، این پی‌سی نیز به نسل ششم تراشه‌های اینتل مجهز شده است. تراشه‌ی Core i7 اسکای لیک در کنار حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی می‌تواند به راحتی فیلم‌های مورد نظر کاربران را روی پرده پخش کرده و لذت دیدن فیلم را برای کاربران فراهم کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این محصول می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۲ ترابایتی یا حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی SSD اشاره کرد. لنوو سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را با این پی‌سی همراه کرده است.

Lenovo IdeaCenter 610S

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات