اپل ۶ فیلم کوتاه ساخته‌شده با آی مک پرو منتشر کرد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل ۶ فیلم کوتاه منتشر کرده است که با استفاده از کامپیوترهای آل‌این‌وان قدرتمند آی‌ مک پرو ساخته شده‌اند.
تبلیغات

امروزه از آی‌مک پرو به‌عنوان قدرتمندترین مکی یاد می‌شود که کوپرتینونشین‌ها تاکنون روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ از این رو اپل اخیرا ۶ فیلم کوتاه منتشر کرده است که همگی با استفاده از این کامپیوتر آل‌این‌وان ساخته شده‌اند.

مک

فیلم‌سازانی که ویدیوهای یادشده را ساخته‌اند، افرادی نظیر ارین ساروفسکی و مایکل دوئرتی در کنار دو استودیوی بزرگ Buck و ManvsMachine هستند. اپل در کنار این فیلم‌ها، ویدیوی پشت‌صحنه‌ی آن‌ها را نیز منتشر کرده است تا عملکرد حرفه‌ای آی‌مک پرو را به تصویر بکشد.

کوپرتینونشین‌ها به این موضوع اذعان دارند که دستگاه‌های دیگری در رندر کردن ویدیوهای یادشده استفاده شده‌اند؛ چرا که گرفتن خروجی ویدیوی سه‌بعدی با چنین کیفیت بالایی در هر سیستم دسکتاپ، نیازمند صرف زمانی طولانی است.

مک

آی‌مک پرو، بخشی از پاسخ اپل به گلایه‌ی کاربران حرفه‌ای متعددی بود که به اعتقاد آن‌ها، با وجود تمایلشان به استفاده از مک، مورد بی‌مهری این شرکت واقع شده‌اند. از زمان بازطراحی مک پرو در سال ۲۰۱۳ و پیش از عرضه‌ی آی‌مک پرو در سال گذشته، اپل هیچ دسکتاپ حرفه‌ای جدیدی روانه‌ی بازار نکرده بود.

پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری میلادی، اپل نسخه‌ی جدیدی از مک‌پروی ماژولار را روانه‌ی بازار کند. نسخه‌ی ۲۰۱۳ مک‌پرو به‌ دلیل فُرم استوانه‌ای و طراحی کامپکت خود، توانایی همگام‌ شدن با پیشرفت‌های حوزه‌ی فناوری نداشت و این مسئله، کامپیوترهای ویندوزی را به‌ دلیل امکان سفارشی‌سازی، نسبت قیمت به عملکرد و پشتیبانی از نرم‌افزارهای مشابه، به گزینه‌ای جذاب برای کاربران حرفه‌ای بدل می‌کرد.

اپل فیلم‌ها، پیش‌پرده‌ی برنامه‌های آینده و طول مدت پشت صحنه‌ها را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات