کامپیوتر بدون کیس ۱۸.۴ اینچی اسوس با قابلیت بوت دوگانه اندروید و ویندوز ۸ و تبدیل به تبلت [Computex 2012]

سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اسوس یکی از برجسته‌ترین کمپانی‌های شرکت کننده در Computex 2012 تایوان است. این کمپانی با محصولات جذاب و متنوع خود مانند لپ‌تاپ / تبلت هیبریدی Taichi نظر بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرده است. اما یکی دیگر از محصولات جذابی که اسوس در این نمایشگاه رونمایی کرده، کامپیوتر بدون کیس مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل است که قادر به بوت دوگانه ویندوز ۸ و اندروید ۴ است. این محصول که Transformer AiO نام گذاری شده دارای یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی چندلمسی است. جزئیات کامل به همراه گالری تصاویر و ویدیو مربوط به این محصول تبدیل شدنی را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

Transformer AiO مجهز به صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی چندلمسی است که قادر به دریافت دستورات همزمان از ۱۰ انگشت است. AiO در واقع یک کامپیوتر رومیزی بدون کیس است که قادر است به یک تبلت غول پیکر نیز تبدیل شود. وقتی نمایشگر را از داک آن جدا می‌کنید اتصال بین نمایشگر و داک بصورت بی‌سیم و از طریق Remote Desktop برقرار می‌شود. زمانی که از این وسیله به عنوان تبلت استفاده می‌کنید می‌توانید AiO را با سیستم‌عامل ویندوز ۸ یا اندروید ۴ بوت کنید.

Transofrmer AiO به لطف پردازنده قوی Ivy Bridge و کارت گرافیک مستقل، قدرت و بازده بسیار بالای دارد.

داک Transformer AiO مجهز به پورت USB 3.0، خروجی HDMI، پورت شبکه، تیونر داخلی تلویزیون و درایو اپتیکال است و نمایشگر ۱۸.۴ اینچی آن نیز از نوع LED-Backlite می‌باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی و یا قیمت Transformer AiO اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات