Origin PC نسخه‌ی جدید از رایانه‌های رومیزی گیمینگ خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Origin PC که به خاطر ساخت رایانه‌های حرفه‌ای و مخصوص بازی شهرت دارد، نسخه‌ی جدید دستگاه خود را به نام Omega در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرده است. در ادامه با ویژگی‌های این رایانه بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

نسخه‌ی قبلی محصول شرکت Origin PC تنها قادر به اجرای سیستم‌عامل استیم بود، اما حالا مانند دیگر شرکت‌های مشابه، آن‌ها هم تصمیم گرفته‌اند در محصول جدید خود از ویندوز استفاده کنند که البته قابل شخصی‌سازی هم خواهد بود. به رایانه‌های Omega می‌توان به عنوان یک رایانه‌ی بسیار قدرتمند که قادر به اجرای همه‌ی بازی‌های روز با آخرین کیفیت است، نگاه کرد. این برخلاف  دستگاهی است که تنها نرم‌افزار های شرکت وَلو (Valve) را اجرا می‌کرد. در واقع آن‌ها قادر به اجرای هر بازی و برنامه‌ای هستند و دیگر منحصر به بازی‌های استیم نیستند.

origin pc omega

 Origin هنوز مشخصات دقیق دستگاه خود و قیمت آن  را اعلام نکرده، اما آن‌ها وعده داده‌اند Omega قادر به پشتیبانی جدیدترین کارت‌های گرافیک انویدیا خواهد بود. پشتیبانی از کنترلر ایکس‌باکس و خنک‌سازی به وسیله‌ی مایعات از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. احتمالاً یک صفحه کلید حرفه‌ای که دارای ترک‌پد خواهد بود هم به عنوان لوازم جانبی برای آن معرفی می‌شود. سری رایانه‌های Omega امسال عرضه خواهند شد.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات