لنوو کامپیوترهای بدون کیس جدید C40 ،B50 و C50 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
لنوو شروعی طوفانی در نمایشگاه CES امسال داشته است. از جمله محصولات معرفی شده توسط این کمپانی می‌توان به کامپیوتر بدون کیس B40 با فناوری RealSense اشاره کرد.
تبلیغات

 لنوو ساعتی پیش چندین محصول متنوع را در نمایشگاه CES معرفی کرد. تبلت، تلفن، لپ‌تاپ و البته کامپیوترهای بدون کیس. این کمپانی چینی که لقب بزرگ‌ترین تولیدکننده پی‌سی در جهان را یدک می‌کشد، سه AIO جدید را معرفی کرده است.

B50 کامپیوتر بدون کیس ۲۳.۸ اینچی است که به دوربین سه‌بعدی تشخیص حرکتی با فناوری RealSense اینتل مجهز شده است. شاید این تنها محصول مجهز به این فناوری نباشد و در همین نمایشگاه CES 2015 شاهد ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع با این فناوری باشیم.

Lenovo-B50

این دسکتاپ با همان پردازنده‌ی نسل چهار سری Core اینتل (حداقل در ابتدا) ارائه می‌شود. همچنین لنوو مدعی شده که این محصول به کارت گرافیک نسل بعدی انویدیا مجهز خواهد شد. نمایشگر این کامپیوتر رومیزی هم دارای رزولوشن 1080p است. در وقع به نظر می‌رسد با یک محصول خوب مواجه هستیم که مشخصاتش خیلی رده بالا هم نیست.

lenovo-c40

علاوه بر محصول فوق‌الذکر، لنوو دو کامپیوتر بدون کیس دیگر را هم رونمایی کرده که مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارند: C40 و C50. این دو دسکتاپ، به ترتیب ابعاد ۲۱.۵ و ۲۳ اینچ دارند. با وجود بهره‌گیری از مشخصات نه چندان هیجان‌انگیز (پردازنده گرافیکی قدیمی انویدیا و پردازنده نسل ۴ اینتل)، طراحی زیبا و دلربایی دارند. این دو محصول هم همچون B50 فریم باریکی داشته و حاشیه دور نمایشگر 1080p نوع IPS آنها نیز بسیار اندک است. این دو کامپیوتر هم همچون B40 در ماه مارس با قیمت‌های ۴۲۹ دلار (C40) و ۷۲۰ دلار (C50) روانه بازار خواهند شد.

lenovo-c50

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات