رایانه رومیزی گران قیمت سامسونگ که مجهز به بلندگوی داخلی است

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ یک رایانه‌ی رومیزی جدید و گران‌قیمت معرفی کرده که از یک بلندگوی داخلی Harmon Kardon نیز بهره می‌برد.
تبلیغات

با توجه به این موضوع که امروزه می‌توان با ۴۹۹ دلار یک رایانه‌ی رومیزی که از فناوری واقعیت‌مجازی هم پشتیبانی می‌کند را خریداری کرد، اینکه برخی تولیدکنندگان پی‌سی‌ها چگونه حاشیه سود خود را همچنان بالا نگه داشته و قیمت‌های بالایی را برای محصولات خود تعیین می‌کنند، احتمالا برای شما نیز کمی تعجب‌آور به نظر می‌رسد. 

سامسونگ رایانه‌ی رومیزی جدیدی به نام ArtPC Pulse cylindrical را معرفی کرده که این محصول در واقع کار یک بلندگو را هم انجام می‌دهد. قیمت این رایانه ۱۹۹۹.۹۹ دلار تعیین شده و از همین حالا می‌توان نسبت به پیش‌خرید آن از طریق وب‌سایت آمازون اقدام کنید. شاید بتوان گفت محصولات رده‌پایین‌تری مثل SKU، آینده‌ی بازار پی‌سی‌ها را از آن خود کنند. رایانه‌ی رومیزی جدید سامسونگ از یک حافظه اس‌اس‌دی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد که باعث شده از نظر این مشخصه محصول شایسته‌ای به نظر برسد. اما استفاده از ۸ گیگابایت رم در این زمان یک مقدار حداقل محسوب می‌شود. علاوه بر این ArtPC Pulse cylindrical از کارت گرافیک Radeon RX 460 کمپانی ای‌ام‌دی بهره می‌برد. بد نیست اشاره کنیم که این کارت‌، از حداقل سخت‌افزار گرافیکی مورد نیاز برای بهره بردن از هدست واقعیت‌مجازی جدید آکیولس کمتر است. حتی پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای رایانه‌ی رومیزی مورد اشاره چندان جذاب به نظر نمی‌رسد چرا که این محصول مجهز به نسل ششم پردازنده‌های سری Core i5 اینتل است.

اما پولی که بابت این رایانه می‌دهد احتمالا مربوط به کلمه‌ی Art در نام این دستگاه و نیز اسپیکر داخلی Harmon Kardon آن است. کمپانی اچ‌پی نیز به تازگی محصولی مشابه با ArtPC Pulse cylindrical سامسونگ را معرفی کرده که هم یک رایانه‌ی رومیزی است و هم اسپیکر داخلی دارد، اما قیمت دستگاه ساخت اچ‌پی فقط ۵۲۹ دلار است. 

در نهایت باید گفت که خرید پی‌سی رومیزی جدید سامسونگ بستگی به میزان علاقه‌ی شما به این محصول و نیز میزان پول اضافه‌ی موجود در حساب بانکی‌تان دارد.

البته اگر می‌توانید برای خرید یک پی‌سی مقدار زیادی پول هزینه کنید، بد نیست نگاهی هم به مک‌پرو کمپانی اپل داشته باشید که در حال حاضر با قیمت ۲۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد محصول جدید سامسونگ چیست؟ آیا چنین رایانه‌ای ارزش هزینه‌ای ۱۹۹۹ دلار را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات