Erazer X315 و X310 سیستم‌های بازی جدید لنوو با قیمت مقرون به‌صرفه

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
ERAZER X310 و X315 دو نسخه خاص از سیستم PC مخصوص بازی جدید لنوو هستند. تنها با نگاه کردن به تصویر این سیستم متوجه کم و کیف و کاربرد آن خواهید شد اما اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگوییم که طراحی این سیستم‌ها تا حد زیادی یادآور طراحی Alienware است با این تفاوت که در اینجا با اندازه‌ی کوچک‌تری مواجه هستیم که صد البته به هیچ وجه بد نیست.
تبلیغات

 کیس این PC از نظر اندازه در رده‌ی متوسط قرار می‌گیرد و قرابتی با کیس‌های بزرگ جثه‌ای که بعنوان سیستم بازی از سایر تولیدکنندگان می‌بینیم ندارد. امکان ارتقای سخت‌افزاری در حد مناسبی برای این سیستم‌ها در نظر گرفته شده اما حدس می‌زنیم خریداران X310 آن را به همان شکلی که هست مورد استفاده قرار دهند.

هر دو سیستم می‌توانند تا 32 گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی کرده و از واحد پردازش گرافیکی (NVIDIA GTX 760 (2GB یا یک AMD Radeon R9  (دو گیگابایت، فقط در مدل X310) بهره ببرند. در خصوص حافظه‌ی ذخیره‌سازی، خریداران از میان سه گزینه‌ی 256 گیگابایت SSD، دو ترابایت ذخیره‌سازی هیبریدی، یا ۴ ترابایت هارد دیسک HDD یکی را انتخاب کنند.

Lenovo-Erazer-X315 61

این سیستم با قیمت پایه‌ی 599 دلار یک سیستم بازی مقرون بصرفه برای کسانی که مایل هستند به بازی با PC خود پرداخته و در عین حال نمی‌خواهند خودشان به سر هم کردن کیس پرداخته و قصد سرقت بانک ندارند به حساب می‌آید. همه به خوبی می‌دانند زمانی که صحبت از سیستم‌های بازی در میان باشد محدوده و سقف قیمتی نمی‌توان برای آن متصور بود و همه چیز به کانفیگ درونی بستگی دارد؛ اما با سیستم بازی جدید لنوو، می‌توان با قیمت 599 دلار به یک Gaming PC مناسب و در خور دست یافت.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات