تماشا کنید: Razer با همکاری Maingear یک رایانه گیمینگ تمام عیار ساخته است

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر (Razer) در همکاری با شرکت مین‌گیر (Maingear) که تخصص ویژه‌ای در ساخت تجهیزات و کامپیوترهای گیمینگ دارد، رایانه‌ای را تحت عنوان R1 Razer Edition معرفی کرده است که هوش از سرتان می‌برد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

به تازگی شرکت ریزر (Razer) در همکاری ویژه‌ای با شرکت مین‌گیر (Maingear) که متخصص ساخت تجهیزات و کامپیوترهای گیمینگ حرفه‌ای است، رایانه‌ی رومیزی را تحت عنوان R1 Razer Edition معرفی کرده است. این PC که به وسیله‌ی گیمرها ساخته شده ارتقا نرخ فریم را به رخ رقیبان می‌کشد. شرکت ریزر رایانه‌ای یکپارچه و پر زرق و برقی را طراحی کرده است که در نور سبز رنگ غرق شده است. کاربران می‌توانند به منظور زیباتر کردن طراحی کیس، سیستم خنک کننده‌ی مایع سبز رنگ را هم برای این رایانه سفارش دهند. نکته‌ی جالب این است که حتی سیم‌کشی داخلی کیس هم نظم خاصی داشته که علاوه‌بر مجذوب کردن کاربران، می‌تواند باعث بهبود جریان هوا شود.

razer R1

مدل پایه‌ای این رایانه با قیمت ۹۹۹ دلار شروع شده که مجهز به پردازنده‌ی Core i5 کلاک شده در فرکانس ۳.۲ گیگاهرتزی اینتل، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، کارت گرافیک GeForce GTX 1060 انویدیا و دیسک سخت ۱ ترابایتی است. اگر بودجه‌ی خرید اضافی داشته باشید، می‌توانید مدل کاملا حرفه‌ای و رویایی آن را که دارای سیستم خنک کننده‌ی مایع، پردازنده‌ی حداکثر ۱۰ هسته‌ای Core i7، کارت گرافیک دوگانه‌ی GeForce Titan X انویدیا، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و درایو حالت جامد ۱.۲ ترابایتی PCI Express سفارش دهید. اگر فکر می‌کنید که رایانه‌ی R1 از کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ ساخته شده با همکاری شرکت Lenovo برتر است، می‌توانید همین امروز آن را سفارش دهید.

رایانه‌ی R1 رویایی شرکت ریزر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات