کامپیوتر All In One، عضو جدید خانواده سرفیس در سه سایز عرضه می شود

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، زمان رونمایی از محصولات جدید سری سرفیس نیز فرا می‌رسد. شنیده‌ها گویای این موضوع است که امسال در کنار سرفیس بوک، شاهد رونمایی از عضو جدید خانواده‌ی سرفیس خواهیم بود که یک رایانه‌‌ی All-In-One است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

زمانی که مایکروسافت سال گذشته سرفیس بوک را به همراه سرفیس پرو ۴ خود رونمایی کرد، بسیاری را تحت تاثیر قرار داد. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران این محصول به آن اشاره کردند، فاصله‌ی موجود بین دو پنل این محصول در زمان تا کردن سرفیس بوک بود. حال اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که مایکروسافت لولای سرفیس بوک جدید را بهبود داده و از این‌رو لولای جدید دیگر فضایی خالی را بین دو پنل این لپ‌تاپ ایجاد نخواهد کرد.

همچنین باید به عضو جدید خانواده‌ی سرفیس نیز اشاره کرد که یک رایانه‌ی آل این وان خواهد بود. براساس اطلاعات موجود آل این وان سرفیس در سه سایز مختلف راهی بازار خواهد شد که شامل نسخه‌ی فول اچ‌دی با نمایشگر ۲۱ اینچی، نسخه‌ی فول اچ‌دی دیگر با نمایشگر ۲۴ اینچی و یک نسخه‌ی ۲۷ اینچی با نمایشگر 4K خواهد بود.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی آل این وان‌های سرفیس و همچنین سرفیس بوک ۲ در دست نیست، اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از پردازنده‌های جدید سری Kaby Lake اینتل در این محصولات خواهیم بود.

انتظار می‌رود مایکروسافت مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در ماه سپتامبر برگزار کرده و به معرفی سرفیس بوک جدید در کنار آل این وان سرفیس بپردازد، هرچند عرضه‌ی این محصولات در سال ۲۰۱۷ به همراه ویندوز ۱۰ نسخه‌ی Redstone 2 خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات