تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد

یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میم کوین دوج کوین در دست کاربر با سکه های کوچک در پس زمینه
معامله‌گری که هویتش مشخص نیست، با خرید و فروش چند میم‌ کوین، میلیونر شد.
تبلیغات

تریدری ناشناس با سود چشمگیر حاصل از معامله‌ی هفت میم‌‌کوین به سرتیتر خبرهای کریپتویی تبدیل شده است. این معامله‌گر موفق شد فقط در دو روز با خرید و فروش چند میم‌‌کوین‌، سود خالص خیره‌کننده‌ی ۱٫۵ میلیون دلاری را به جیب بزند.

جالب اینکه نرخ بُرد (Win Rate) معاملات او ابتدا به ۴۰ درصد هم نمی‌رسید، اما با پشتکار و تلاش، به‌تدریج استراتژی خود را اصلاح کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

استراتژی تریدری که با میم‌کوین‌ها میلیونر شده، با گذشت زمان تکامل یافته و او به‌ سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر و نرخ بُرد بالاتر حرکت کرده است. این تریدر در مجموع ۳۵ توکن مختلف را معامله کرد که از این میان، ۲۵ مورد سودده بودند و در نتیجه نرخ بُرد معاملاتش به ۷۱٫۴۳ درصد رسید. ۹۶٫۵ درصد از سود کلی او فقط در دو روز آخر معاملاتش به‌دست آمد.

به‌نوشته‌ی کوین‌گیپ، هفت توکن از میان میم‌کوین‌هایی که در سود کل معامله‌گر نقش مهمی داشتند، عبارت‌اند از Solomon ،Monkey Brother ،non-player character ،SNAP ،NOSTALGIA ،HeHe و BANG. این کوین‌ها با تم‌های سرگرم‌کننده و جذابیت فراگیرشان، به‌عنوان دارایی‌های سودده در بازار ارزهای دیجیتال ظهور کرده‌اند.

داستان موفقیت تریدر ناشناس که با میم کوین‌ها میلیونر شد، گواهی بر فرصت‌های پرسود میم‌‌کوین‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال است.

باتوجه‌به پویاییِ بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به کسب سودهای کلان، جذابیت میم‌کوین‌ها همچنان نظر معامله‌گران زیادی را به خود جلب می‌کند. هنگام سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها باید دقت و احتیاط زیادی به‌خرج داد، زیرا ماهیت آن‌ها و نوسانات شدیدشان انکارناپذیر است.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات