قیمت بیت کوین در ایران رکورد شکست

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
بیت کوین / Bitcoin در آتش نشان دهنده افزایش قیمت بیتکوین
درحالی‌که بیت کوین با سقف تاریخی ۶۹ هزار دلاری خود فاصله‌ی زیادی دارد، قیمت این رمزارز به تومان رکورد جدیدی ثبت کرده است.
تبلیغات

قیمت بیت کوین در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰) به رکورد تاریخی ۶۹٬۰۴۵ دلار رسیده بود و از آن زمان تا اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد روند نزولی پادشاه رمزارزها و به‌طور کلی بازار کریپتو بودیم. با شروع سال ۲۰۲۳، بیت کوین از ۱۶ هزار دلار به‌سمت قیمت‌های بیشتر حرکت کرد و این روند تا امروز همچنان ادامه دارد.

به‌گزارش زومیت، در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هر واحد بیت کوین با قیمت ۴۲٬۰۰۰ دلار معامله می‌شود و این در حالی است که ارزش این رمزارز به تومان رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

چارت بیت کوین به تومان
چارت قیمت بیت کوین به تومان
چارت بیت کوین به تتر
چارت قیمت بیت کوین به دلار

قیمت هر واحد بیت کوین امروز به ۲٬۴۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ (۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون) تومان رسید. این یعنی درحال‌حاضر قیمت بیت کوین ۴۲٬۰۰۰ دلاری با واحد پولی رسمی ایران، بسیار بیشتر از قیمت ۶۹٬۰۰۰ هزار دلاری آن در سال ۱۴۰۰ است.

قیمت هر واحد بیت کوین در آبان ۱۴۰۰، یعنی زمانی‌که این رمزارز ۶۹٬۰۰۰ دلار بود، به حدود ۱٬۹۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ (۱ میلیارد و ۹۶۰ میلیون) تومان رسید و در ۲۰ دی ۱۴۰۲ به مرز ۲٬۴۴۹٬۰۰۰٬۰۰۰ (۲ میلیارد و ۴۴۹ میلیون) تومان هم رسیده بود و اکنون باردیگر به این سطح نزدیک شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات