مانیتور ۴۹ اینچی ایسوس با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از راه رسید

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مانیتور ASUS ROG Swift OLED PG49WDCD از روبه‌رو در بکگراند بنفش
ایسوس در جریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۳ از مانیتور ۴۹ اینچی ROG Swift OLED PG49WDCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، روشنایی ۱۰۰۰ نیت و پنل QD-OLED رونمایی کرد.
تبلیغات

کامپیوتکس ۲۰۲۳ پر از مانیتور بود، مانیتورهایی مانند مدل ۵۵ اینچی ASRock با وضوح 8K اشاره کرد. اما اکنون می‌خواهیم درباره مانیتور گیمینگ عریض جدید ایسوس صحبت کنیم.

به گزارش تامزهاردور، مانیتور منحنی ۴۹ اینچی ROG Swift OLED PG49WCD دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است که معمولا در پنلی با رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ مشاهده نمی‌کنید. در غرفه ایسوس محصول مذکور بازی مسابقه‌ای را با بالاترین نرخ‌ نوسازی خود اجرا کرد که نتیجه‌ی آن تجربه‌ای روان و بی‌نظیر بود.

 مانیتور ASUS ROG Swift OLED PG49WDCD  از روبه‌رو

به گفته ایسوس، QD-OLED PG49WCD می‌تواند ۹۹ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را بازتولید کند. این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی بهره می‌برد و می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی ارائه دهد.

در اکثر پنل‌های OLED، روشنایی بسته به تعداد پیکسل‌های سفید یا روشن در حال نمایش تغییر می‌کند و این مسئله می‌تواند آزاردهنده باشد. با این حال، مانیتور ایسوس می‌تواند روشنایی راحتی را با تغییر میزان پیکسل‌های سفید روی صفحه ثابت نگه دارد.

نمای بالای مانیتور ASUS ROG Swift OLED PG49WDCD

این شرکت همچنین دو ویژگی خنک‌کننده ویژه را به محصولش اضافه کرده که برای جلوگیری از سوختگی و آسیب‌های دیگر طراحی شده‌اند. یک لایه گرافن پشت پنل وجود دارد که می‌تواند گرما را از پیکسل‌ها جذب کند، در حالی که یک هیت سینک غول پیکر حرارت را از برد اصلی مانیتور دفع می‌کند.

ROG Swift PG49WCD همچنین دارای یک KVM داخلی است تا بتوانید دو کامپیوتر مختلف را به آن متصل کرده و از آن‌ها بخواهید مانیتور و هر وسیله جانبی متصل به پورت‌های USB را به اشتراک بگذارند. این محصول دارای چهار پورت USB 3.2 Gen 1 (پنج گیگابیت بر ثانیه) نوع A و یک درگاه Type-C است که ۹۰ وات انرژی برای شارژ مانیتورها ارائه می‌دهد. همچنین دو پورت DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 برای خروجی ویدئو در آن تعبیه شده‌ است.

پنل پشتی مانیتور ASUS ROG Swift OLED PG49WDCD

هنوز هیچ صحبتی در مورد قیمت مانیتور PG49WCD وجود ندارد، اما با توجه به مجموعه ویژگی‌های چشمگیر آن، انتظار داریم گران باشد. مشتاقانه منتظریم ببینیم که آیا این محصول ایسوس می‌تواند جایگاهی در بین بهترین مانیتور بازی به دست آورد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات