لپ تاپ ایسوس ذن بوک پرو 15 به‌جای تاچ پد، نمایشگر دارد

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ از لپ‌تاپ جدید ذن‌بوک پرو ۱۵ یا UX580 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در قسمت تا‌چ‌پد، نمایشگری فول اچ‌دی دارد.
تبلیغات

ایسوس در نمایشگاه Computex 2018 ایده‌ای را که ریزر در نمایشگاه CES به‌صورت مفهومی نمایش داده بود، عملی کرد و لپ‌تاپی معرفی کرد که به‌جای ترک‌پد، از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد، این اسکرین‌پد در حال حاضر کاربردی مشابه ترک‌پد معمولی دارد؛ اما توسعه‌دهندگان می‌توانند میانبرهای زیادی برای آن برنامه‌نویسی کنند. کاربردهای دیگری مانند نمایش فیلم و ویژولایزر موسیقی را نیز می‌توان برای آن متصور شد. به گفته‌ی ایسوس، این اسکرین‌پد به‌صورت پیشفرض دارای یک نوار ابزار قابل تنظیم است و با مایکروسافت آفیس، اسپاتیفای، یوتیوب و حتی تقویم و ماشین‌حساب نیز سازگاری دارد.

لپ‌تاپ UX580 علاوه‌بر ویژگی ذکرشده، در بالاترین نسخه‌ی خود به نمایشگر 4K مجهز است؛ نمایشگری که از ۱۰۰ درصد رنگ‌های ادوبی RGB پشتیبانی می‌کند و این به معنی بازسازی بهتر رنگ سبز است. زاویه‌ی دید این نمایشگر ۱۷۸ درجه است که این شاخصه، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند.

Asus ZenBook Pro 15
Asus ZenBook Pro 15
Asus ZenBook Pro 15
Asus ZenBook Pro 15

بالاترین نسخه‌ی لپ‌تاپ مورد بحث به پردازنده‌ی نسل هشتم i9 8950HK و گرافیک انویدیا 1050 Ti به همراه ۱۶ گیگابایت رم و چهار حافظه‌ی اس‌اس‌دی یک ترابایتی مجهز است. ویژگی‌های فوق UX580 را به لپ‌تاپی بسیار قدرتمند با قیمتی نسبتا بالا تبدیل می‌کنند. پایین‌ترین نسخه‌ی این دستگاه ۲۳۰۰ دلار قیمت دارد و شروع عرضه‌ی آن از اوایل مردادماه سال جاری خواهد بود.

شما میتوانید از بخش لپتاپ در دیتابیس محصولات زومیت برای مشاهده و مقایسهی قیمت و مشخصات فنی لپتاپهای مختلف از جمله ایسوس، ایسر، اپل، دل، لنوو و اچپی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات