چطور به کمک ابزار جدید Gmail Import از جیمیل به Outlook.com مهاجرت کنیم!

پنج‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با تجهیز کردن Outlook.com به ابزار انتقال داده‌ها از جیمیل به اوت‌لوک خیالتان را برای مهاجرت آسوده ساخته است.
تبلیغات

معمولا سویچ کردن بین سرویس‌ دهنده‌های پست الکترونیک کار ساده‌ای نیست، خصوصا اگر بخواهید نامه‌های قدیمی خود را نیز حفظ کنید. همچنین اگر شما از قابلیت برچسب بجای ساخت فولدر برای دسته طبقه بندی ایمیل‌های خود استفاده می‌کنید، این کار می‌تواند دشوار‌تر هم باشد.

پیشتر هم روشی برای انتقال ایمیل‌ها از جیمیل به اوت‌لوک وجود داشت، ولی لیبل‌های جیمیل به اوت‌لوک انتقال داده نمی شدند. اما حالا مایکروسافت با ارایه ابزاری ساده و با انجام دادن چند مرحله تمامی ایمیل‌های شما را به همراه لیبل‌هایشان انتقال می دهد.

جهت استفاده از این ابزار ابتدا وارد ایمیل اوت‌لوک شده و سپس بر روی شکل چرخ دنده کلیک کنید و بعد گزینه More mail settings را انتخاب کنید. در قسمت پایین Managing your Account بر روی Import email account کلیک کنید و سپس گوگل را انتخاب نمایید، همچنین شما می توانید از طریق این لینک مستقیما به این محل دسترسی پیدا کنید.

Outlook.com import tool for Gmail 610x357

در صفحه آغازین دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد که به شما اجازه می‌دهد تا نحوه انتقال اطلاعات را انتخاب کنید، گزینه پیش فرض تمامی ایمیل‌ها را دقیقا به همان صورت که در جیمیل وجود دارند، انتقال می‌دهد و به ازای هر لیبل یک فولدر می‌سازد.

در نهایت با کلیک کردن بر روی دکمه استارت روند انتقال اطلاعات شروع خواهد شد. در این مرحله تایید درسترسی به جمیل از طریق اوت‌لوک از شما گرفته می‌شود. 

فرایند انتقال اطلاعات از جیمیل به اوت‌لوک بسته به تعداد و حجم داده‌ی شما چند دقیقه‌ای طول می‌کشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات