با HiddeX از گزند چشم‌های کنجکاو اطراف خود در امان بمانید!

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما اطلاعاتی را داریم که نمی‌خواهیم دیگران به آن‌ها دسترسی داشته باشند.این اطلاعات می‌توانند صورت‌های مالی محرمانه، برخی مکالمات شخصی یا حتی وب‌سایتی باشد که نخواهیم دیگران در مورد آن بدانند. بسیاری از موارد پیش آمده که ما می‌خواهیم پنچره‌ی محرمانه‌ی خود را از دید دیگران مصون نگه داریم و با این کار جلوی کنجکاوی بیشتر دیگران را بگیریم. در این مقاله شما را با یک برنامه بسیار کارآمد در این زمینه آشنا می‌کنیم.
تبلیغات

HiddeX  برنامه کوچک و کم حجمی (حدود 270 کیلوبایت) است که نیازی به نصب هم ندارد و در واقع پرتابل است. این برنامه تمام آن چیزی است که برای پنهان کردن اطلاعات شخصی خود نیاز دارید. با استفاده از میانبر صفحه کلید یا ماوس، هر پنجره‌ای که بخواهید (بازی، فیلم، موسیقی یا مرورگر اینترنت) به کمک این برنامه از دید سایرین پنهان خواهد ماند.

این برنامه می‌تواند بدون بستن یک برنامه آن را از نوار وظیفه شما پاک کند آنهم فقط با یک کلیک ساده (یا استفاده از یک میانبر صفحه کلید) و البته به همان سادگی آن را برایتان برگرداند.

به کمک رابط کاربری ساده‌ای که برای این برنامه طراحی شده است، استفاده از آن نیز مثل آب خوردن برایتان ساده خواهد بود. با اجرای برنامه شما لیستی از برنامه‌های در حال اجرا در رایانه خود مشاهده خواهید کرد و در زیر بخش زیرین آن نیز می‌توانید لیست برنامه‌های پنهان شده خود را ببینید. تمام آنچه که نیاز دارید این است که پنجره مورد نظر خود را با دوبار کلیک به بخش پایینی منتقل کنید.

HiddeX همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا نوع برنامه یا سرویسی را که می‌خواهید پنهان کنید، مشخص نمایید. این قسمت که در تصویر زیر به خوبی نشان داده شده است به شما این امکان را می‌دهد تا بین سه گزینه مختلف نوع برنامه را مشخص کنید.

HiddeX-2.3

جنبه‌ی جالب دیگر این برنامه این است که می‌توانید به یک میانبر صفحه کلید نیز پنجره مورد نظر خود را پنهان کنید. تنها کافی است پس از فشردن ناحیه‌ی H/S کلیدهای میانبر مد نظر خود را فشار داده و سپس apply را انتخاب کنید. در بخش ماوس نیز می‌توانید از سه گزینه‌ی کلیک وسط، اسکرول کردن، استفاده کنید.

به علاوه شما می‌توانید عملکرد این برنامه را برای فعالسازی پنجره یا اجرای خودکار و بسیاری از دیگر قابلیت‌های دیگر کنترل کنید (بیخود نمیگن فلفل نبین چه ریزه!).

همین حالا می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از لینک این لینک (دانلود HiddeX) دریافت کنید و با قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید. این برنامه بر روی ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات