چگونه صفحه شروع آفیس 2013 را تغییر دهیم؟

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه برنامه‌های مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ مانند ورد، اکسل و پاورپوینت با صفحه خوش آمدگویی جدیدی آغاز می شوند. ما در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که چگونه می‌توانید این صفحه پیش‌فرض را دور زده و مستقیماً وارد صفحه ویرایش مطالب شوید.
تبلیغات

اغلب برنامه‌های آفیس ۲۰۱۳ با صفحه پیش‌فرض جدیدی به نام صفحه شروع آغاز می‌شوند. در سمت چپ این صفحه لیستی از اسنادی که به تازگی ویرایش شده‌اند و در سمت راست، لیستی از قالب‌ها به نمایش در آمده است. این صفحه و گزینه‌های آن امکانی مفید به حساب می آیند؛ با این حال شاید شما ترجیح بدهید این صفحه را دور زده و مستقیماً به صفحه ویرایش مطالب در این برنامه‌ها (ورد، اکسل و پاور پوینت) وارد شوید (شبیه نسخه های قبلی). اما چگونه:

در صفحه اصلی ویرایش مطلب، از منوی File گزینه Options را انتخاب کنید و یا کلید میانبر ALT+F را فشار دهید. در برگه General Options به قسمت Startup Options رفته و تیک گزینه Show the Start screen when this application starts را بردارید. برای سایر برنامه‌ها نیز مراحل مشابهی را طی نمایید.

office-2013-bypass-start-screen-1

دفعه بعدی که برنامه آفیسی خود را اجرا کنید، شما مستقیماً به صفحه ویرایش مطلب هدایت خواهید شد.

office-2013-bypass-start-screen-2

تمام شد. به خاطر داشته باشید شما باید این مراحل را در هر برنامه‌ای از آفیس که تمایلی به دیدن صفحه شروع در آن ندارید، تکرار نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات