با Google Grader می‌توانید ببینید تا چه حد به درستی در نتایج جستجو ظاهر می‌شوید

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
آیا تا کنون نام خود را در گوگل جستجو کرده‌اید؟ آیا لینک شبکه‌های اجتماعی که در آنها عضو هستید به درستی، در اختیار کسانی که به دنبال شما می‌گردند، قرار می‌گیرد؟ آیا موجودیت آنلاین شما در صفحه نتایج جستجوی نام‌تان مشهود است؟ در ادامه اپلیکیشنی را برای فیسبوک معرفی می‌کنیم که توسط کمپانی Brand Yourself ساخته شده و برای این سوالات شما پاسخ‌های مناسب و حتی راه‌حل‌هایی دارد.
تبلیغات

یک اپلیکیشن فیسبوک به نام Google Grader با استفاده از نتایج ناشی از جستجوی نام شما، سه گزینه برای پاسخ را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما از بین این گزینه‌ها می‌توانید صحت آنها را تایید کرده یا رد کنید و یا اعلام کنید که نتیجه مذکور مربوط به شخص دیگری که نام مشابه شما دارد، می‌باشد.

Google Grader توسط کمپانی BrandYourself ایجاد شده است. پیش‌تر طی مقاله‌ای تحت عنوان «چه کسی در گوگل به دنبال شما می گردد؟» به معرفی این کمپانی و سرویس مهم آن پرداخته‌ بودیم. هدف این کمپانی آن است که به افراد در بهبود نتایج جستجو و شهرت آنلاین آنها کمک نماید.

ویدئوی زیر توضیحات کامل‌تری را در این باره ارائه می نماید:

شما وقتی نام خود را در گوگل جستجو می‌کنید چه نتایجی مشاهده می‌کنید؟ آیا این نتایج واقعا با حساب‌های کاربری شما منطبقند؟ اگر از این اپ استفاده نموده‌اید تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات