سرویس Hey آدرس‌ ایمیل‌های دو حرفی را به قیمت ۹۹۹ دلار می‌فروشد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سرویس ایمیل Hey اعلام کرد تنها افراد یا شرکت‌هایی قادر به خرید آدرس ایمیل‌ها هستند که دعوتنامه دریافت کرده باشند.
تبلیغات

Hey نام سرویس ایمیل جدیدی است که توانسته نظرات بسیاری را به خود جلب کند. این سرویس اخیرا دست به اقدام جالبی زده است و آدرس ایمیل‌هایی دو یا سه حرفی را به کاربران می‌فروشد؛ البته چنین اقدامی همراه‌با هزینه‌ای سالیانه خواهد بود و خریدار هر سال باید نسبت به تمدید مهلت استفاده از آدرس ایمیل اقدام کند.

چنین آدرس ایمیل‌هایی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند گزینه مناسبی باشند؛ زیرا دسترسی به آن‌ها بسیار ساده‌تر می‌شود. هاینمیر هانسن، هم‌موسس شرکت Hey نیز در حساب رسمی خود در توییتر با تأیید این موضوع گفت که فروش آدرس ایمیل‌های دو حرفی و سه حرفی آغاز شده است.

از دیدگاه سرویس Hey برخورداری از آدرس ایمیل‌های دو و سه حرفی درواقع دسترسی به امکانات ویژه و پریمیوم این سرویس محسوب می‌شود و کاربران برای برخورداری از چنین آدرس‌هایی باید هزینه بیشتری پرداخت کنند. این سرویس آدرس‌های دو حرفی را با قیمت ۹۹۹ دلار و آدرس‌های سه حرفی را نیز با قیمت ۳۷۵ دلار می‌فروشد؛ البته با این تفاوت که مدت استفاده از آدرس‌ها یک‌ساله است و کاربر باید پس از مدت قرارداد نسبت به تمدید آن اقدام کند. بااین‌حال مشخص نیست که آیا تمدید قرارداد با قیمت قبلی صورت می‌گیرد یا تخفیفی نیز شامل حال کاربر خواهد شد.

جالب است بدانید برای برخورداری از آدرس ایمیل‌هایی با چهار یا بیش از چهار حرف نیز باید حق اشتراک سالانه پرداخت کنید که شامل ۹۹ دلار می‌شود. درحال‌حاضر برای عضویت در سرویس Hey باید دعوتنامه دریافت کنید و استفاده از این سرویس دردسترس عموم قرار ندارد.

ارزش استفاده از سرویس ایمیل Hey به‌خصوص در استفاده از آدرس‌های دو حرفی در شرایطی است که در کمتر سرویسی چنین ویژگی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه Hey سرویس جدیدی نیز هست بسیاری از آدرس‌های آن آزاد و دردسترس قرار دارند. از طرفی تأیید کاربران قبل از امکان ایجاد حساب کاربری به امنیت این سرویس و کاهش احتمال ساخت حساب‌های جعلی کمک فراوانی می‌کند.

مدیران ارشد سرویس Hey معتقد هستند که فروش آدرس‌های ایمیل دو و سه حرفی می‌تواند سود قابل توجهی برای این شرکت به‌همراه داشته باشد؛ به‌خصوص که برای ساخت آدرس می‌توان از حروف و اعداد انگلیسی استفاده کرد. بااین‌حال، Hey رقبای سرسختی نیز دارد که می‌توانند برنامه‌های مدیران این سرویس را به چالشی بسیار سخت تبدیل کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات