با JumpShare تنها با یک کلیک فایل‌هایتان را به اشتراک بگذارید و آنها را از طریق مرورگر مشاهده کنید

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
سرویس‌های اشتراک‌گذاری فایل فراوانی وجود دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند به اندازه JumpShare کار اشتراک‌گذاری را ساده و روان انجام دهند. کافی است فایل‌هایتان را به این سایت کشیده و رها کنید تا به اشتراک گذاشته شوند و بتوانید آن‌ها را در بیشتر مرورگرها مشاهده کنید.
تبلیغات

عمل اشتراک‌گذاری فایل‌ها این روزها متقاضی زیادی دارد و به نظر می‌رسد هر روز گزینه‌های بیشتری برای آن به وجود می‌آید و در واقع هر کسی به‌راحتی به طرق مختلف می‌تواند فایل مورد نظر خود را به اشتراک بگذارد. اگر به‌دنبال ساده‌ترین روش ممکن برای این کار هستید، بد نیست نگاهی به JumpShare بیاندازید. در زیر روش کار با آن را به شما نشان می‌دهیم:

۱. وارد سایت JumpShare شوید.

۲. فایل مورد نظر خود را به پنجره مشاهده شده در سایت بکشید تا کار آغاز گردد (همچنین می‌توانید از دکمه Select files to share استفاده کنید).

۳. حال فایل‌های مورد نظر آپلود شده و آماده می‌گردند. شما پنج گزینه اشتراک‌گذاری ساده دارید: ایمیل کردن مستقیم لینک به دوستی که می‌خواهید فایل را با او به اشتراک بگذارید، کپی و پیست لینک مورد نظر، یا به اشتراک گذاشتن لینک در فیسبوک، توئیتر یا گوگل پلاس.

۴. هر کسی که این لینک را داشته باشد می‌تواند یک صفحه JumpShare حاوی فایل‌های شما را مشاهده کند. کلیک روی هر یک از آن‌ها، کاربر را به صفحه‌ای مجزا می‌برد که می‌توان فایل را مشاهده، دانلود یا ایمیل کرد یا می‌توان آن را در سایت خاصی پست کرد. حتی می‌توان آن را حذف کرد.

فایل‌ها تا دو هفته سر جایشان باقی می‌مانند و پس از آن خودبه‌خود پاک می‌شوند. پس دقت کنید که مخاطبتان به موقع فایل اشتراک گذاشته شده را بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات