گوگل ۷۸۰ میلیون تبلیغ بد را سال ۲۰۱۵ حذف کرد

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گوگل یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در کل وب را در اختیار دارد و در طول سال گذشته سعی کرده تا با تبلیغات بدی که در فضای اینترنت وجود دارد، مبارزه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در طول سال ۲۰۱۵ گوگل حدود ۷۸۰ میلیون تبلیغ بد را از شبکه تبلیغات خود به علت نقض سیاست‌های این شرکت حذف کرد. غول جستجوی اینترنت همچنین یک تیم ۱۰۰۰ نفره را برای شناسایی و مبارزه با تبلیغات غیر مفید ترتیب داده تا تجربه بهتری را برای همه در هنگام گشت و گذار در اینترنت فراهم کند.

در بین این ۷۸۰ میلیون تبلیغاتی که گوگل آن‌ها را حذف کرده، بیشتر آن‌ها درباره‌ی موضوعاتی هستند که کاربران دوست ندارند در بین تبلیغات گوگل آن‌ها را ببینند. از جمله این تبلیغات می‌توان به محصولات تقلبی، دارو‌های تایید نشده و بدون هیچ گواهی معتبر، کلاهبرداری‌هایی برای کاهش وزن، ویروس‌ها و نرم‌افزار‌های عجیب و ویروسی و تبلیغات خطرناک اشاره کرد.

گوگل همچنین تکنولوژی را توسعه داده تا تجربه‌ی تبلیغات موبایلی را بهبود دهد. این کمپانی تبلیغات ۲۵٫۰۰۰ اپلیکیشن موبایل را غیر فعال کرده و ۱.۴ میلیون تبلیغات روی اپلیکیشن‌ها را به دلیل رعایت نکردن خط قرمز‌هایی که گوگل برای تبلیغات در نظر نگرفته، از بین برده است.

خیلی وقت‌ها این تبلیغات مخرب و بد می‌توانند روی تجربه وبگردی ما تاثیر‌های بدی بگذارند و گوگل سعی کرده که تمام این تبلیغات بد را از محیط آنلاین چه در سیستم‌های دسکتاپ و چه در موبایل از بین ببرد. این مبارزه با تبلیغات بد همچنان در سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات