آغاز دوره آموزشی CSS زومیت

یک‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بعد از پایان دوره آموزشی اچ‌تی‌ام‌ال، این بار با آموزش سی‌اس‌اس همراه شما خواهیم بود. سی‌اس‌اس یکی از مهمترین ابزارهای طراحی وب است که با کمک آن صفحات وب با سرعت و کیفیت بسیار بیشتری طراحی می‌شوند. با ما برای معرفی این دوره و اطلاعات تکمیلی همراه شوید.
تبلیغات

 دوره آموزشی اچ تی  ام ال، از پانزدهمین روز مرداد آغاز و طی پانزده جلسه پایان یافت. در دوره قبلی تلاش کردیم تا با ساده ترین نحو ممکن و ارائه‌ی مثال‌های متعدد، آموزشی ساده و قابل فهم را برای سطوح مبتدی و متوسط ارائه کنیم. بعد از گذشت مدتی از پایان این دوره، کار بر روی شروع دوره آموزشی سی‌اس‌اس را آغاز کردیم و اکنون با گذشت کمتر از دو ماه، تمامی همت خود را برای ارائه‌ی بهترین آموزش ممکن که در سطح کاربران فهیم و ارزشمند خانواده‌ی بزرگ زومیت باشد، به کار بستیم. 

ضمن عرض پوزش بابت این تاخیر دو ماهه که باعث ایجاد وقفه در پیوستگی بین این دو دوره آموزشی شد، تلاش کرده‌ایم تا در سری آموزشی پیش‌رو، به صورت منظم و با تمامی قوا، آموزشی در خور شما تقدیم حضورتان کنیم. 

دوره آموزشی سی‌اس‌اس از سه‌شنبه  ۱۰ آذر آغاز خواهد شد و با انتشار در روزهای فرد ادامه خواهد یافت. امیدواریم که این دوره‌ی آموزشی بتواند سهم قابل قبولی در رشد و موفقیت فردی شما داشته باشد. 

با ما همراه باشید...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات