چگونه تصاویر پس‌زمینه زیبای Bing را در موتور جست‌جوی گوگل مشاهده کنیم

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
یکی از جذابیت‌های موتور جستجوی بینگ تصاویر زیبای پس‌زمینه آن است که هر روز تغییر می‌کند. حالا می‌توانید این قابلیت را به گوگل بیاورید.
تبلیغات

اگر تاکنون از موتور جست‌جوی Bing استفاده کرده باشید، حتما نظرتان به تصویر زیبای پس زمینه آن جلب شده است. شما می‌توانید تصاویر زیبایی را در پس‌زمینه موتور جست‌جوی گوگل نیز قرار دهید. حتی می‌توانید این تصاویر را به صورت تصادفی و روزانه تغییر دهید تا از عکس‌ها دلزده نشوید ویا تصاویر مربوط به موتور جست‌جوی بینگ را در پس‌زمینه گوگل مشاهده کنید. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم چگونه به راحتی ظاهر موتور جست و جوی گوگل را در مرورگر کروم از یکنواختی و سادگی، خارج کنید.

افزونه Bing wallpaper for Google homepage را در مرورگر کروم خود نصب کنید. برای انجام این کار ابتدا مرورگر کروم را باز کنید. روی عکس آچار در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. از منوی Tools گزینه Extensions را انتخاب کنید. اکنون در صفحه باز شده عبارت Get More Extesions را که در انتهای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که می‌توانید نام افزونه مورد نظر خود را در آنجا جست‌جو کنید. افزونه Bing wallpaper for Google homepage را بیابید و بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید.

پس از نصب این برنامه آیکون افزونه Bing را در مرورگر خود مشاهده می‌کنید. با کلیک راست بر روی آیکون و انتخاب گزینه Options می توانید به کروم دستور دهید که با هر بار باز کردن سایت گوگل، تصویر زیبای امروز را به شما نمایش دهد یا با هر بارگذاری مرورگر کروم، تصویر مورد علاقه شما هم بارگذاری شود.

ضمنا اگر بر روی آیکون Bing کلیک کنید، تصویر پس زمینه انتخابی گوگل، به شکل یه تصویر مجزا در تب جدیدی نمایش داده خواهد شد تا بتوانید به راحتی آن را ذخیره کنید.

نظر خود را در مورد این افزونه با ما در میان گذاشته و اگر افزونه مشابه با آن را در سایر مرورگر‌ها می‌شناسید در بخش نظرات به دوستان خود اطلاع دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات