چگونه تنها با یک کلیک، فایل‌های خود را به دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا اسکای‌درایو بفرستیم

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
سرویس‌های ذخیره آنلاین زیادی در دنیای مجازی وجود دارند که استفاده از آن‌ها راحت و به‌صرفه است. تنها کافی است فایلی را که قصد دارید آن را در فضای آنلاین قرار دهید، به پوشه یا برنامه خاص ذخیره آنلاین منتقل کنید و کمی صبر کنید تا این فایل به سوی فضای آنلاین شلیک شود.(البته اگر اینترنت شما رمقی برای حمل فایل به فضا داشته باشد). اما ما قصد داریم با معرفی روشی ساده‌تر، این مراحل را کوتاه‌ کنیم تا برای انتقال فایل‌های مورد نظرتان مجبور نباشید آن را در پوشه یا برنامه خاصی قرار دهید. با استفاده از روشی که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم، تنها کافی است بر روی فایل آماده پرواز، کلیک راست کرده و از منوی Send To آن را به فضای آنلاین مورد نظر خود منتقل کنید.
تبلیغات

توجه کنید که قبل از استفاده از این روش باید برنامه مربوط به فضای آنلاین مورد نظر خود را بر روی سیستم نصب کرده باشید. اگر هنوز برای نصب هیچ‌یک از این برنامه‌های فضای آنلاین اقدام نکرده‌اید می‌توانید از راهنمای نصب گوگل درایو استفاده کنید.

قدم اول

کلید‌های ترکیبی Crtl + R را همزمان فشار‌ دهید تا پنجره Run باز شود.

قدم دوم

اگر از ویندوز 7 استفاده می‌کنید عبارت %APPDATA%/Microsoft/Windows/SendTo و اگر از ویندوز XP استفاده می‌کنید عبارت %USERPROFILE%/SendTo را در این پنجره کپی کرده و کلید Enter را فشار دهید.

Send-To1

قدم سوم

اکنون زمان آن رسیده که شورت‌کات های DropBox، Sky Drive و یا گوگل درایو را در این مسیر کپی کنید. در واقع با این روش می توانید هر برنامه ای را به منوی Send To ویندوز اضافه کنید.

Copy-to-SendTo

قدم آخر

پنجره را ببندید. همه چیز مهیاست. اکنون به راحتی با کلیک راست بر روی هر فایلی، از طریق منوی Send to آن را به فضای آنلاین منتقل کنید.

Send-To-menu
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات