وب سرویس‌ های آمازون دسترسی به یادگیری ماشین را فراهم می‌کنند

یک‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
برای استفاده از مزایای یادگیری سیستم‌های کامپیوتری حتما نیازی نیست یک شرکت فناوری بزرگ راه‌اندازی کرده یا در آزمایشگاه کار کنید. کمپانی آمازون به خدمات Web Services خود قابلیت یادگیری ماشین را اضافه کرده است که به هر توسعه‌‌دهنده‌ای اجازه می‌دهد از فهم و درک این کامپیوتر برای ارائه هرگونه پیش‌بینی استفاده کند.
تبلیغات

به جای اینکه مجبور باشید خودتان بین اطلاعات غربالگری انجام دهید و سال‌ها وقت خود را صرف الگوریتم‌های دقیق کنید، می‌توانید اجازه دهید تا سرورهای آمازون از اطلاعات مورد نظر شما استفاده کرده و به سبک خودش پیش‌بینی‌ها را ارائه کند. این روش به صورت بالقوه میزان قابل توجهی از زمان شما به ویژه هنگامی که به سرورهای زیاد دسترسی ندارید را صرفه‌جویی می‌کند. آماوزن مدعی شده است مشکلی که برای حل آن حدود 45 روز زمان نیاز داشتیم، اکنون تنها در 20 دقیقه انجام می‌شود.

این سرویس می‌تواند روی وظایف پیش‌افتاده و تکراری هنگام کار تاثیر زیادی داشته باشد. باید بازی‌هایی را که می‌دانند شما علاقه دارید در آینده چه عناوینی را بازی کنید و فروشگاه‌هایی که به خوبی بازخورد یا پیشنهاد برای خرید کالای جدید ارائه می‌کنند را بعنوان نمونه‌ای از کاربردهای نهایی این سرویس دانست. با این اوصاف اگر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مورد علاقه شما در آینده نزدیک هوشمندتر شدند، به هیچ عنوان شگفت‌زده نشوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات