مشکل امنیتی جدید در Flash Player؛ همین حالا فلش‌پلیرهای خود را بروزرسانی کنید

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
حفره امنیتی جدید کشف شده در فلش پلیر شرکت ادوبی سبب بروز مشکل و ارائه یک بروزرسانی جدید در این نرم‌افزار شده است. این حفره امنیتی که ادوبی یک بروزرسانی فوری و ضروری را برای آن تهیه کرده است، به هکرها اجازه‌ی کنترل کل سیستم شما را می‌دهد. بنابراین پیشنهاد می‌شود تا در اولین فرصت جهت جلوگیری از بروز مشکل، فلش‌پلیرهای خود را به روزرسانی نمایند.
تبلیغات

 به گزارش وبسایت سی‌نت، این باگ امنیتی به هکرها این امکان را می‌دهد تا کوکی‌های ذخیره شده در سیستم شما را بدزدند. بدین ترتیب امکان دسترسی به تمامی اطلاعات کاربری و ورود به سایت‌ها و سرویس‌های مختلف در دسترس هکرها قرار خواهد گرفت. 

در همین راستا، ادوبی یک بروزرسانی جدید برای فلش‌پلیرهای مک، ویندوز و لینوکس منتشر نموده است که در توضیحات آن اعلام شده که این بروزرسانی می‌تواند مشکل امنیتی به وجود آمده را بر طرف کند. 

در حال حاضر علاوه بر وبسایت‌های مختلف، اغلب سرویس‌های گوگل همچون Google Books, Maps, YouTube  به همراه اکانت‌های کاربران و سرویس‌های دیگری همچون توییتر، eBay ,اینستاگرام و ... نیز آلوده شده‌اند که در این میان، سرویس‌های Thumbler، گوگل و توییتر اعلام کرده‌اند که این مشکل در وب‌سایت‌ آن‌هاحل شده و انتظار می‌رود سرویس‌ها و سایت‌های دیگر نیز این معضل را بر طرف نمایند. 

در کل هر چند هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران به این ویروس آلوده شده‌اند، ولی بروزرسانی فلش پلیر در سیستم‌ها قبل از انجام هر گونه وبگردی توصیه می‌کنیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات