اپلیکیشن اندرویدی فضای ابری باکس با یک بروزرسانی جدی، کامل‌تر و مفیدتر شد

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر با سرویس‌های ابری ذخیره‌سازی فایل آشنایی داشته باشید حتماً Box را هم می‌شناسید. شاید باکس بهترین و کامل‌ترین سرویس نباشد و امکاناتی مثل گوگل درایو یا دراپ‌باکس نداشته باشد؛ ولیکن یکی از بهترین‌هاست. امسال اپلیکیشن باکس برای iOS با یک بروزرسانی جدی، کاملاً متحول شده است. باکس جدید سریع‌تر و ساده‌تر از قبل است و حالا نوبت به اپلیکیشن اندرویدی آن رسیده که همین تغییرات را تجربه کند. به قول باکسی‌ها، این جدی‌ترین بروزرسانی اپلیکیشن اندرویدی باکس پس از معرفی آن در سال 2010 است. در ادامه نگاهی به تغییرات این اپلیکیشن مفید می‌اندازیم. با ما باشید.
تبلیغات

طراحی بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل، چه برای iOS و چه برای اندروید و ویندوز فون، به‌طور مستمر بهینه‌تر می‌شود. سرعت و سادگی دو عامل کلیدی هستند و افزایش فضای مفید صفحه‌نمایش با کوچک‌تر کردن آیکون‌ها، دکمه‌ها و منوها نیز موضوع بسیار مهمی است.

باکس در رقابت با سرویس‌های ابری مشابه، باز‌کردن پیش‌نمایش بیش از 100 نوع فایل را امکان‌پذیر کرده است. بنابراین نیازی به اجرای نرم‌افزار‌های آفیس روی گوشی خود ندارید. به راحتی می‌توان فایل پاورپوینت را در اپلیکیشن باکس مشاهده کرد. امکان اضافه‌کردن نظرات هم پیش‌بینی شده است.

جست‌وجوی متن در هر نوع سند و فایلی امکان‌پذیر است. بخش تصاویر هم با یک گالری کارآمد بروز شده که به کاربر امکان مرور سریع عکس‌ها را می‌دهد. نیازی نیست برای بارگذاری تصویر با رزولوشن کامل صبر کنید و ترافیک مصرفی خود را هدر دهید؛ عکس‌ها با رزولوشن پایین‌تر و به سرعت نمایش داده می‌شوند.

box-3.0-for-android

در طراحی مجدد نرم‌افزار، جست‌وجو و استفاده از اپلیکیشن‌های اکوسیستم OneCloud هم بهینه‌سازی شده است. به عنوان مثال وقتی پیش‌نمایشی از یک فایل را بررسی می‌کنید، گالری جدید OneCloud به شما می‌گوید که در دستگاه اندرویدی شما چه نرم‌افزارهایی برای باز‌کردن فایل مورد نظر وجود دارد.

در OneCloud هم اپلیکیشن‌های بیشتری اضافه شده است. مثلاً Documents to Go که اپلیکیشن معروفی برای ویرایش فایل‌های آفیس است و یا Hall که یک سرویس تجاری ارسال پیام است.

به ویدیویی از کار با نسخه‌ی جدید اپلیکیشن باکس برای اندروید توجه بفرمایید:

دانلود ویدیو

البته تغییرات انجام شده به این معنی نیست که حالا باکس 3.0 رقیب جدی برای گوگل درایو یا دراپ‌باکس است؛ ولیکن گزینه‌های انتخابی کاربران را افزایش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات