مانیتور قابل‌حمل ProArt ایسوس در‌کنار نمایشگرهای جدید این شرکت معرفی شد

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
ایسوس در CES ۲۰۲۲ مانیتور قابل‌حمل ProArt را در‌کنار چند نمایشگر جدید دیگر رونمایی کرد. ProArt از قلم Wacom پشتیبانی می‌کند و مخصوص طراحان خلاق تولید شده است.
تبلیغات

ایسوس در CES ۲۰۲۲ چند مانیتور جدید حرفه‌ای و تجاری و قابل‌حمل را با برندهای ProArt و ZenScreen معرفی کرد. بااین‌حال، ستاره‌ی محصولات این شرکت در رویداد CES امسال، مانیتور قابل‌حمل ProArt Display PA169CDV است؛ نمایشگری لمسی و قابل‌حمل که برای آن دسته از حرفه‌ای‌های خلاق طراحی شده است که حین حرکت به مانیتور اضافه نیاز دارند.

به‌گزارش دیجیتال ترندز، مانیتورهای جدید ایسوس از ویژگی‌هایی بهره می‌برند که برای مخاطبان بسیار جذاب خواهد بود. ازجمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به پایه برای پشتیبانی از ZenScreen در هنگام استفاده، دقت رنگ زیاد، پشتیبانی از قلم‌ Wacom روی مدل ProArt، وب‌کم و بلندگوهای یکپارچه برای کنفرانس‌های ویدئویی اشاره کرد.

مانیتور ProArt PA169CDV و PA16DC

ایسوس ProArt pa169cdv

ProArt PA169CDV مانیتور ۱۵٫۶ اینچی 4K است که از فناوری قلم EMR Wacom برای استفاده از قلم ایسوس ProArt پشتیبانی می‌کند. این مانیتور با فناوری DisplayHDR 400، گواهی دوگانه‌ی Pantone Validated و Calman Verified برای دقت رنگ و پایه‌ی نگه‌دارنده عرضه خواهد شد.

ایسوس مدعی شده است که PA169CDV برای دستیابی به دلتا E کمتر از دو کالیبره شده است. این مدل مثل مدل‌های اخیر ProArt هنگام کار در نرم‌افزار ادوبی و سرفیس دایل مایکروسافت، با Asus Dial و Control Panel نیز سازگاری دارد.

مانیتور asus pa16dc

اگر به پشتیبانی از ورودی قلم نیاز ندارید، می‌توانید ProArt Display OLED PA16DC را تهیه کنید. این مانیتور اولد ۱۵٫۶ اینچی از وضوح 4K بهره می‌برد و از ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. میزان روشنایی این پنل ۴۵۰ نیت اعلام شده و با دلتا E کمتر از یک دقت رنگی بهتری ارائه می‌دهد. PA16DC برای گردش کار دقیق رنگ ساخته شده و از رنگ‌سنج داخلی با پشتیبانی از چندین رنگ برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از HDR و پایه‌ی دوطرفه آن اشاره کرد.

مانیتور ProArt PA348CGV

Asus ProArt PA348CGV

افرادی که ترجیح می‌دهند روی میز کار کنند، از نمایشگر ProArt PA348CGV لذت خواهند برد. این محصول به پنل IPS با وضوح QHD مجهز و ابعادش ۳۴ اینچ است. پنل مذکور از تنظیمات ارگونومیک و هاب USB داخلی برخوردار است. درگاه یواس‌بی سی به طراحان اجازه می‌دهد تا از یک کابل واحد برای تأمین برق و خروجی ویدئو استفاده کنند. علاوه‌براین، PA348CGV از خروجی ۹۰ وات برای شارژ لپ‌تاپ پشتیبانی می‌کند.

ProArt PA348CGV از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و با HDR 400 نیز سازگار است. سطح روشنایی این پنل به ۴۰۰ نیت می‌رسد و دلتا E آن نیز کمتر از دو است. طبق گفته‌ی ایسوس، این محصول می‌تواند ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.

مانیتور Asus ZenScreen Ink MB14AHD و ZenScreen Go MB16AWP

مانیتور Asus ZenScreen Ink MB14AHD و ZenScreen Go MB16AWP

افرادی که به مانیتور قابل‌حمل نیاز دارند؛ اما دقت رنگی ارائه‌شده در پنل‌های ProArt برای آن‌ها ضروری نیست، می‌توانند از مانیتورهای قابل‌حمل ZenScreen استفاده کنند. این محصولات قیمت ارزان‌تری دارند و از نظر کیفیت تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند. ZenScreen Ink MB14AHD از برخی از ویژگی‌های برتر ProArt Display PA169CDV بهره می‌برد؛ اما پنل آن از نوع IPS و ابعادش ۱۴ اینچ است. همچنین، وضوح این نمایشگر Full HD است و حداکثر روشنایی آن نیز به ۲۵۰ نیت می‌رسد.

MB14AHD مثل تبلت محبوب سرفیس‌ پرو مایکروسافت، با پایه‌ی قابل‌تنظیم عرضه خواهد شد. این محصول از قلم فعال MPP 2.0 و ۴۰۹۶ سطح حساسیت فشار و رزوه‌های سه‌پایه پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، می‌توان درصورت نیاز آن را روی سه‌پایه قرار داد.

ZenScreen Go MB16AWP نیز پنل IPS به ابعاد ۱۵٫۶ اینچ و با وضوح Full HD است که از پوشش ضدتابش نور نیز استفاده می‌کند. ایسوس اعلام کرده است که MB16AWP مانیتور قابل‌حمل بی‌سیم با باتری داخلی است تا هنگام استفاده کابل اضافه‌ای مزاحم کاربر نباشد. این محصول از پایه‌ی داخلی و رزوه‌های مخصوص نصب سه‌پایه بهره می‌برد و از قابلیت چرخش خودکار نیز پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان آن به‌راحتی بین حالت‌های افقی و عمودی جابه‌جا کرد.

ایسوس علاوه‌بر مانیتورهای قابل‌حمل خلاقانه‌ی خود، نمایشگر BE24ECSNK را نیز رونمایی کرده است. این مانیتور مخصوص کنفرانس‌های ویدئویی است که می‌توان از آن برای کارهای دیگر نیز بهره گرفت.

دستگاه مذکور از میکروفون‌های دوگانه با قابلیت حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی، بلندگوهای استریو دو وات، وب‌کم دو مگاپیکسلی با فناوری نوردهی خودکار چهره و مجموعه‌ی گسترده‌ای از درگاه‌ها، ازجمله یواس‌بیب سی و Power Delivery عرضه خواهد شد. این پنل IPS با ابعاد ۲۳٫۸ اینچی خود از وضوح Full HD بهره می‌برد و سطح روشنایی آن نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از پایه‌ی ارگونومیک و قابلیت تنظیم آسان آن اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات