اپلیکیشن خانه هوشمند ریزر؛ همراه با امکان کنترل RGB دستگاه‌های مختلف از طریق گوشی هوشمند

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ریزر به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های مجهز به RGB خود را با استفاده از اپلیکیشن Smart Home این شرکت کنترل کنند. ریزر همچنین از سایر شرکت‌ها دعوت کرده تا از‌ طریق برنامه‌ی خانه هوشمند Razer Chroma که شامل Nanoleaf، LIFX، Yeelight، Monster و Twinkly است، به این اکوسیستم بپیوندند.
تبلیغات

بی‌شک ریزر یکی از شرکت‌هایی است که در محصولات مختلف خود به‌طور گسترده از RGB استفاده می‌کند. این شرکت قصد دارد با اپلیکیشن جدید موسوم به Smart Home خود، امکان همگام‌سازی RGB دستگاه‌های مختلف را در‌ دسترس کاربران قرار دهد. این اپلیکیشن شباهت زیادی به Google Home دارد که برای لوازم جانبی مخصوص بازی بهینه‌سازی شده است. ریزر اعلام کرده که Smart Home در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ برای دستگاه‌های اندرویدی و آی‌اوس در‌ دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش نوت‌بوک چک، می‌توان با استفاده از اپلیکیشن جدید Smart Home ریزر تمام دستگاه‌های مجهز به سیستم نوردهی Razer Chroma از‌ جمله صفحه‌کلید، ماوس، لپ‌تاپ و غیره را کنترل کرد. در‌ حال‌‌ حاضر، محصولات بیش از ۵۰ برند با این اپلیکیشن سازگاری دارند. این برنامه می‌تواند دستگاه‌های جانبی Nanoleaf، LIFX، Yeelight، Monster، Twinkly و غیره را کنترل کند. اپلیکیشن خانه‌ هوشمند Razer Chroma به شرکت‌ها اجازه می‌دهد با ادغام سخت‌افزارهای خود با Chroma، از اکوسیستم ریزر بهره ببرند.

razer chroma rgb

با توجه به حجم انبوع نرم‌افزار‌های RGB موجود، استفاده از اپلیکیشن اختصاصی ریزر احتمالاً برای بسیاری از گیمرها لذت‌بخش‌تر خواهد بود، زیرا می‌توانند این برنامه را روی گوشی هوشمند اجرا کنند.

اکنون باید دید چه تعداد از برندهای دیگر محصولات خود را با Smart Home ریزر سازگار خواهند کرد. نمی‌توان انتظار داشت که برخی بزرگان این حوزه از جمله SteelSeries، MSI، CorSair و لاجیتک با پلتفرم جدید ریزر همگام شوند، اما پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک‌تر در این پلتفرم حضور داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات