هایسنس از سری جدید تلویزیون‌های ULED مجهز به پلتفرم گوگل رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون‌های جدید هایسنس دارای فناوری‌های مینی ال‌ای‌دی صفحه‌نمایش و دالبی‌ویژن برای کیفیت تصویر چشم‌گیر با نرخ نوسازی متغیّر از ۶۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز است. قیمت آن‌ها از ۵۸۰ دلار شروع می‌شود.
تبلیغات

تی‌سی‌ال و سونی در سال ۲۰۲۱، اولین تلویزیون‌های خود را مبتنی‌بر پلتفرم Google TV معرفی کردند. به‌گزارش اندرویدسنترال، در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ امسال، هایسنس (Hisense) با سری تلویزیون‌های خود بر پایه‌ی پلتفرم Google TV در رده‌ی مقرون‌به‌صرفه تا پریمیوم وارد میدان رقابت شده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که از پروژکتور لیزری پرتاب کوتاه جدید با وضوح 4K و ارائه‌ی اندازه‌ی تصویر تا ۱۳۰ اینچ رونمایی کرد.

تلویزیون رده‌بالای سری U9H با مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌ها ارائه می‌شود. این تلویزیون ۷۵ اینچی مجهز به صفحه‌نمایش Mini LED و بیش از ۱۲۸۰ ناحیه کم نور محلی است که سطوح سیاه را تقریباً به‌خوبی یک تلویزیون OLED ارائه می‌دهد. کیفیت تصویر با فناوری Quantum Dot و Dolby Vision HDR بیشتر شده و روشنایی تلویزیون تا ۲۰۰۰ نیت می‌رسد. به‌لطف پردازنده جدیدی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ی تماشای روان را امکان‌پذیر می‌کند.

سری U8H نسبت به سری U9H یک پله ضعیف‌تر است و حداکثر روشنایی کمتر از ۱۵۰۰ نیت دارد؛ اما بسیاری از ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌کند. هایسنس ویژگی‌هایی مانند بهبود IMAX و حالت فیلم‌ساز (Filmmaker Mode) را برای بهبود کیفیت تصویر نمایان می‌کند. این سری در مدل‌های ۵۵ اینچی، ۶۵ اینچی و ۷۵ اینچی موجودند.

تلویزیون ULED هایسنس در CES 2022

سری U7H بیشتر روی گیمینگ تمرکز دارد و از نرخ نوسازی متغیّر ۱۲۰ هرتز، تأخیر کم خودکار و حالت Game Mode برای پاسخ‌دهی سریع‌تر هنگام بازی بهره می‌برد. سری مذکور همراه‌ با پشتیبانی از فناوری FreeSync برای کسانی که به‌دنبال ارتقای تنظیمات PS5 خود هستند، به‌خصوص با مدل بزرگ ۸۵ اینچی، ایده‌آل است.

این مجموعه با سری U6H تکمیل می‌شود، که مقرون‌به‌صرفه تر از مدل‌های فوق است و از صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز بهره می‌برد. بااین‌حال، همچنان از HDR و eARC و صدای دالبی اتموس و نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند. ابعاد این مدل از ۵۰ اینچ شروع می‌شود و تا ۷۵ اینچ می‌رسد.

با اجرای پلتفرم Google TV به بسیاری از ویژگی‌های موجود در برخی از بهترین تلویزیون‌های اندروید مانند توصیه‌های سفارشی، هزاران برنامه و پشتیبانی از دستیارهای مجازی برای دستیار هندزفری گوگل مبتنی‌بر میکروفون‌های داخلی دسترسی خواهید داشت.

تلویزیون‌های جدید هایسنس تابستان ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند و قیمت‌ها از ۵۸۰ دلار برای سری U6H و ۳۲۰۰ دلار برای U9H متغیّر است.

پروژکتور جدید هایسنس در CES 2022

همان‌طور که در ابتدای گزارش اشاره شد، دیگر محصول جالب هایسنس، پروژکتور لیزری جدید PX1-PRO TriChroma با وضوح 4K است. این دستگاه از سه لیزر جداگانه‌ی قرمز، سبز و آبی برای ارائه‌ی یک‌ میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند و در عین حال ویژگی‌هایی مانند Dolby Vision، HDR10 و Filmmaker Mode را ارائه می‌کند. همچنین دارای سیستم صدای دالبی اتموس و پورت‌های HDMI فوق‌العاده پرسرعت برای فناوری eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) و حالت تأخیر کم خودکار است. پروژکتور جدید هایسنس مانند تلویزیون‌ها، از Android TV نیز پشتیبانی می‌کند. PX1 PRO اکنون با قیمت ۴۰۰۰ دلار دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات