ال‌جی با AeroTower به بهبود فناوری تصفیه‌ هوا کمک می‌کند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی PuriCare AeroTower دستگاه چندمنظوره‌ای است که می‌تواند به‌عنوان تصفیه‌کننده‌ی هوا و فن و بخاری استفاده شود.
تبلیغات

در نمایشگاه CES ۲۰۲۲، دستگاه چندمنظوره‌ی مراقبت از هوای خانگی ال‌جی الکترونیکس معرفی شد. LG PuriCare AeroTower ظاهر شیک و مدرنی دارد و می‌تواند به‌عنوان تصفیه‌کننده‌ی هوا و فن و بخاری استفاده شود. محصول جدید ال‌جی فضای داخلی را برای هر فعالیتی بهتر و دلپذیرتر می‌کند. می‌توان از PuriCare AeroTower ال‌جی در تمام طول سال استفاده کرد و از هوای خالص و تمیز آن لذت برد. دستگاه مذکور می‌تواند هوا را به‌صورت ۳۶۰ درجه و به سه حالت مختلف گرمایش و فن و پخش هوای تازه ارائه دهد. همان‌طورکه از نام اولی مشخص است، این حالت برای انتشار هوای گرم در روزهای سرد زمستان و پاییز کارآمد است و می‌تواند محیط را تا ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد گرم‌تر کند.

ال‌جی می‌گوید دستگاه جدیدش می‌تواند تنها در کمتر از ۱۰ دقیقه دمای هوای اتاق را ۵ درجه‌ی سانتی‌گراد افزایش دهد. در حالت فن نیز، هوا به‌صورت نسیمی ملایم و آرامش‌بخش در فضا پخش می‌شود و برای آن ۱۰ سطح شدت جریان هوای متفاوت تعبیه شده است. در‌نهایت نیز، حالت پخش هوای تازه را داریم که می‌تواند فضای داخل ساختمان را در هر فصلی بهتر کند. لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی، گفت فن تصفیه‌کننده‌ی هوای این شرکت با‌‌توجه‌‌به سبک زندگی خانگی امروزی طراحی شده است.

ال‌جی PuriCare AeroTower

یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر PuriCare AeroTower، پره‌های مخروطی و عمودی آن هستند که تنها ۲۳ دسی‌بل صدای باد تولید می‌کنند. این یعنی می‌توانید از آن در هر محیطی استفاده کنید، بدون اینکه نگران سروصدای زیادش باشید. همچنین، دستگاه چندمنظوره ال‌جی به‌گونه‌ای طراحی شده است که زیبا باشد و بتواند با دکوراسیون مدرن خانه‌های امروزی هم‌سو شود. جدیدترین مدل آن نیز در دو رنگ بژ و نقره‌ای به‌فروش خواهد رسید.

ال‌جی PuriCare AeroTower

از دیگر ویژگی‌های PuriCare AeroTower می‌توان به فیلترهای چند‌مرحله‌ای True HEPA اشاره کرد که توانایی جذب ذراتی به کوچکی ۰٫۳ میکرون را دارد و تا ۹۹٫۹۷ درصد در بهبود کیفیت هوا مؤثر است.

آژانس‌های آزمایش بین‌المللی مانند IBR Laboratories کارایی دستگاه تصفیه‌هوای ال‌جی را تأیید کرده‌اند. همچنین، از فناوری LG Uvnano استفاده شده است تا نور فرابنفش بتواند با باکتری‌هایی مبارزه کند که روی فن جمع می‌شوند. کاربران می‌توانند با اپلیکیشن رایگان LG ThinQ دستگاه جدید ال‌جی را کنترل کنند. اپ مذکور برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS دردسترس است. همچنین، می‌توان تنظیمات لازم را ازطریق LCD موجود روی PuriCare AeroTower اعمال کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات