مانیتورهای جدید UltraFine OLED 2022 ال‌ جی متخصصان خلاق را هدف قرار داده‌اند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی UltraFine OLED Pro ۲۰۲۲ را در دو مدل تولید کرده است تا بتواند انتظار متخصصان خلاق را برآورده کند.
تبلیغات

ال‌جی مانیتور جدیدی برای کاربران خلاق خود تولید کرده است که می‌تواند انتظار آن‌ها را برآورده کند. این شرکت UltraFine OLED Pro ۲۰۲۲ خود را در مانیتور 32BP95E و مانیتور 27BP95E به میدان آورده تا از رقبا عقب نماند. از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به قابلیت بازتولید رنگ‌های دقیق و عملکرد عالی فناوری HDR و SDR اشاره کرد. در‌حقیقت، مانیتور مذکور به‌درد کسانی مانند هنرمندان حوزه‌ی جلوه‌های بصری و تولیدکنندگان محتوای ویدئویی و... می‌خورد.

اندازه مدل‌های جدید OLED Pro ال‌جی ۳۲ و ۲۷ اینچ و رزولوشن آن‌ها 4K UHD (۲۱۶۰ در ۲۸۴۰ پیکسلی) است. نمایشگر ال‌جی به‌دلیل داشتن پوشش ۹۹ درصدی فضای رنگی DCI-P3، می‌تواند برای بسیاری از پروژه‌های دیجیتالی با جزئیات زیادی استفاده شود.

این مانیتور از پنل OLED استفاده می‌کند؛ درنتیجه به نور پس‌زمینه نیازی ندارد. یکی از ویژگی‌های عالی UltraFine OLED Pro این است که در آن از اثر هاله‌ای که باعث حواس‌پرتی کاربر می‌شود، خبری نیست. مشکل یادشده در نمایشگرهای LCD رایج‌ است.

مانیتورهای UltraFine OLED 2022 ال جی

برای اینکه ال‌جی مطمئن شود هر دو مانیتور جدید OLED Pro رنگ‌های غنی و پویایی دارند که مطابق با شرایط بهینه می‌شود، برای آن‌ها حسگرهای کالیبراسیون خودکار و کاور مانیتور در نظر گرفته است. LG Calibration Studio بررسی می‌کند بیشترین درجه‌ی دقت و ثبات رنگ حفظ شود.

نرم‌افزار مذکور این کار را به‌کمک حسگرهای کالیبراسیون و بررسی نور ساطع‌شده از صفحه‌نمایش انجام می‌دهد. اگر تمام این ویژگی‌ها شما را راضی نکرد، می‌توانید از کاور مانیتور استفاده کنید تا مطمئن شوید هیچ نوع انعکاس و تابش خیره‌کننده و مزاحمی سر راهتان قرار نگیرد.

مانیتورهای UltraFine OLED 2022 ال جی

ال‌جی سعی کرده است هر دو مانیتور UltraFine OLED Pro را سبک‌وزن تولید کند تا بتوان آن‌ها را به‌راحتی جابه‌جا کرد. همچنین، پایه‌ای برای آن‌ها تعبیه شده است که می‌تواند به‌راحتی و با ایمنی کامل به پشت مانیتور متصل شود.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری بخش فناوری اطلاعات شرکت ال‌جی الکترونیکس، توضیحاتی درباره‌ی این محصول‌های جدید داده است. به‌گفته‌ی او، مانیتورهای جدید UltraFine OLED Pro از قدرت بصری چشمگیر و کیفیت تصویر عالی و کالیبراسیون دقیق برخوردارند. وی تأیید کرده است نمایشگرهای یادشده با هدف ارائه‌ی بهترین امکانات به «متخصصان خلاق» طراحی شده‌اند.

درپایان، باید بگوییم که از ماه آینده احتمالا مانیتور ال‌ جی UltraFine OLED Pro در سراسر جهان دردسترس قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات