سامسونگ بیش‌از ۴۰ عنوان جایزه نو‌آوری CES ۲۰۲۲ را کسب کرد

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ موفق به دریافت بیش از ۴۰ جایزه نوآوری CES ۲۰۲۲ شد. این جوایز به طیف وسیعی از محصولات سامسونگ اعم از تلفن‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی، گجت‌ها و قطعات جانبی و نیز لوازم خانگی تعلق گرفته‌اند.
تبلیغات

سرانجام امسال مراسم جوایز CES ۲۰۲۲ به شکل حضوری برگزار خواهد شد، این مراسم در دوره قبل به علت دنیاگیری ویروس کووید-۱۹ به صورت آنلاین برگزار شده بود. به‌گزارش گیزموچاینا، سامسونگ با کسب بیش‌از ۴۰ عنوان جایزه نوآوری، در رویداد چهاردهم دی‌ماه پیشرو خواهد بود. موضوعی که در برخورد اول به‌نظر می‌رسد یک رویداد سازماندهی شده از طرف سامسونگ باشد. جونگ-هی هان، سرپرست کسب‌و‌کار‌ نمایشگاهی این شرکت، سخنران نطق پیش از برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

در میان انبوه جوایز کسب شده توسط سامسونگ، چهار عدد از آن‌ها جزء جوایز بهترین نو‌آوری‌ها در دسته‌های مربوط به خود به‌شمار می‌روند. نسخه‌ی Bespoke edition گلکسی زد فلیپ ۳ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین نوآوری‌ شد. درحالی‌که نسخه‌ی معمولی، جایزه‌ی دسته‌های عکاسی - تصویربرداری دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی را دریافت کرد.

در دسته‌ی سخت‌افزار کامپیوتر و قطعات، گلکسی‌بوک پرو ۳۶۰ موفق به دریافت جایزه شد. محصولات دیگری از سامسونگ مانند حسگر دوربین ایزوسل HP1 (که اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ساخته‌شده برای گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود)، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، گلکسی بادز ۲ و درنهایت اسمارت تگ پلاس نیز جوایز دسته‌‌های مربوط به خود را دریافت کردند. همچنین در بخش جوایز لوازم خانگی، نام محصولات دیگری از سامسونگ به چشم می‌خورد.

جوایز نوآوری سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

تعداد چشم‌گیر جوایزی که نصیب این غول کره‌ای شده است گواهی بر تلاش مداوم این شرکت برای نوآوری و برتری بر سایر رقبا است. گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ حاصل جدیدترین تلاش‌های این شرکت برای رقابت در بازار نفس‌گیر گجت‌های هوشمند و سرآمدن بودن در نوآوری در بین رقبا هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات