نسل جدید لپ‌ تاپ‌ Razer با جدیدترین کارت‌ گرافیک انویدیا معرفی شد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ریزر لپ‌تاپ‌های بلید ۱۵ و بلید پرو ۱۷ را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها با کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا راهی بازار می‌شوند.
تبلیغات

به گزارش PC World، ریزر در CES 2021 از مدل جدید لپ‌تاپ‌های بلید رونمایی کرد و دو لپ‌تاپ ریزر بلید ۱۵ و ریزر بلید پرو ۱۷ را به نمایش گذاشت. از ویژگی‌‌های مهم این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به استفاده از کارت گرافیک سری RTX 30 انویدیا اشاره کرد. این لپ‌تاپ‌ها مدل پیشرفته هم دارند که از صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۰۸۰ و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز بهره می‌برد. حتی می‌توان این لپ‌تاپ‌ها را با صفحه‌‌نمایش 4K و نرم نوسازی ۱۲۰ هرتز سفارش داد.

لپ‌تاپ‌های جدید ریزر از هر سه نسخه کارت گرافیک سری موبایل انویدیا پشتیبانی می‌کنند؛ این محصولات با نسخه موبایل کارت‌های گرافیک سری RTX 3060،اRTX 3070 و RTX 3080 راهی بازار می‌شوند. ریزر از نسل دهم پردازنده‌های Corei7 -10750H و Corei7-10875H برای این لپ‌تاپ‌ها استفاده کرده است.

محصولات جدید ریزر خیلی زود راهی بازار می‌شوند. مدل پایه ریزر بلید ۱۵ با قیمت ۱۶۹۹ دلار از تاریخ ۲۶ ژانویه عرضه خواهد شد.

ریزر بلید ۱۷ پرو

ریزر بلید ۱۵ و ریزر بلید ۱۷ پرو مدل‌های بیسیک و پیشرفته دارند. لپ‌تاپ بلید ۱۷ پرو مدل پیشرفته با قیمت ۲۲۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

ریزر از صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز استفاده کرده است تا گیمرهای بازی Counter-Strike و سایر بازی‌های eSport بتوانند از آن استفاده کنند. این صفحه‌نمایش بین ۹۵ تا ۱۰۰ درصد رنگ‌های sRGB را پشتیبانی می‌کند. تمام صفحه‌های نمایشی که روی این لپ‌تاپ‌ها قرار می‌گیرند با گوریلا گلس محافظت می‌شوند. ریزر این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند مدل لمسی صفحه‌های نمایش ۱۰۸۰، ۱۴۴۰ و 4K را سفارش بدهند. البته صفحه‌نمایش لمسی تنها برای گران‌ترین مدل‌ این لپ‌تاپ‌ها قابل سفارش خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های جدید ریزر از حافظه‌های SSD مدل PCIe و M.2 بهره می‌برند و  رم آن‌ها را می‌توان ۱۶ گیگابایت یا ۳۲ گیگابایت سفارش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات