سرانجام زنگی مخصوص روزهای کرونایی ساخته شد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Alarm.com زنگ در ویدئویی خود را معرفی کرد. این زنگ از حسگر برای تشخیص افراد استفاده می‌کند و برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا طراحی شده است.
تبلیغات

به‌گزارش خبرگزاری The verge، دستگاه جدیدی در CES 2021 معرفی شده است که می‌تواند در روزهای کرونایی به‌کمک افراد بیاید. Alarm.com زنگ دری اختراع کرده است که می‌تواند به انسان‌ها کمک کند بدون لمس هیچ دکمه‌ای، صاحب خانه را از حضور خود مطلع کنند. بدین‌ترتیب، افرادی که از ویروس کرونا هراس دارند و حتی نمی‌خواهند به دکمه زنگ نیز دست بزنند، با خیال راحت این کار را می‌توانند انجام دهند.

به‌جای استفاده از دکمه، Touchless Video Doorbell به‌گونه‌ای طراحی شده است که دوربین آن بازدیدکنندگان ایستاده مقابل در منزل شما را تشخیص دهد. Alarm.com ادعا می‌کند این دستگاه اولین زنگ دوربین‌دار در دنیای تجاری است که بدون نیاز به لمس زنگ می‌خورد و هدفش کاهش خطرهای بهداشت عمومی و ایمن‌سازی محیط خانه است. البته این زنگ جالب می‌تواند برای مواقعی نیز کاربرد داشته باشد که افراد می‌خواهند تنها پست‌های ارسالی را به خانه‌ی صاحبان آن‌ها برسانند.

زنگ درب

همچنین، Alarm.com درکنار این زنگ پادری خاصی می‌فروشد. روی این پادری محل دقیق ایستادن جلو زنگ مشخص شده است و زمانی‌که افراد می‌خواهند زنگ در خانه‌ی شما را بزنند، سردرگم نمی‌شوند. شرکت سازنده با پیش‌بینی مشکلات احتمالی سعی کرده است آن‌ها را کاهش دهد و کاربران با اعتماد کامل آن را بخرند.

پادری alarm.com

روش کار این دستگاه چگونه است؟ هنگامی‌که زنگ Alarm.com فردی را جلو در تشخیص می‌دهد، در داخل خانه صدای زنگ پخش می‌کند تا فرد حاضر متوجه این موضوع شود. در‌واقع، عملکرد آن کاملا شبیه به یک زنگ معمولی است، با این تفاوت که به‌جای دکمه، حسگر وجود دارد. البته این زنگ به‌محض تشخیص فرد جلو در منزل شما، علاوه‌بر ارسال پیام به تلفن‌همراهتان شروع به ضبط ویدئو می‌کند. شما از طریق Touchless Video Doorbell می‌توانید فرد پشت در ایستاده را مشاهده و با او صحبت کنید. درضمن اگر محصولات امنیت خانگی هوشمند Alarm.com را خریده باشید، این زنگ می‌تواند خود را با آن‌ها همگام‌سازی کند و درصورت نیاز، اقدامات خاصی ازجمله روشن‌کردن چراغ‌ها انجام دهد. کیفیت دوربین استفاده‌شده در این زنگ ۱۰۸۰ پیکسل و به دید‌در‌شب مادون‌قرمز نیز مجهز است.

محصول Touchless Video Doorbell از Alarm.com اکنون برای خرید دردسترس است. البته هنوز شرکت سازنده درباره قیمت این محصول توضیحی نداده؛ اما گفته است قیمت خود این زنگ ارزان‌تر از ۲۰۰ دلار است. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این محصول جالب چیست؟ آیا می‌تواند وسیله‌ای کاربردی برای روزهای کرونایی یا حتی پس‌از‌آن باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات