HyperX جدیدترین محصولات گیمینگ خود را در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت HyperX، در نمایشگاه CES 2021 چند محصول جذاب مخصوص گیمینگ معرفی کرد.
تبلیغات

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نمایشگاه CES 2021 برگزار شد و در آن، محصولات زیادی نمایش داده شدند. امسال این نمایشگاه به‌علت شیوع ویروس کرونا کاملا مجازی برگزار شد و مخاطبان می‌توانند همه محصولات را آنلاین مشاهده کنند.

به‌گزارش خبرگزاری Androidauthority، شرکت HyperX، سازنده لوازم جانبی بازی متعلق به Kingston، در نمایشگاه CES 2021 چندین محصول سخت‌افزاری جدید رونمایی کرد. از بین این محصول‌ها دو گزینه وجود دارند که بیش از دیگران در کانون توجه قرار گرفته‌اند: یکی صفحه‌کلید مکانیکی بازی HyperX Alloy Origins 60 و دیگری شارژر HyperX ChargePlay Duo برای کنترلرهای Xbox. علاوه‌بر‌این‌، شرکت مذکور ماوس گیمینگی به نام HyperX Pulsefire Haste و هدست‌های بازی Cloud II Wireless و Cloud Revolver + 7.1 معرفی کرده است. این محصولات پیش‌تر فقط به بازار ایالات متحده آمریکا محدود شده بودند؛ ولی اکنون در سراسر جهان آماده‌ی خرید هستند.

صفحه‌کلید مکانیکی HyperX Alloy Origins 60 یکی از بهترین گزینه‌های معرفی‌شده‌ی این شرکت است که با رنگ‌های LED جذاب  و دکمه‌های مخصوص گیمینگش می‌تواند توجه هر خریداری را به خود جلب کند. همچنین، این صفحه‌کلید از اپلیکیشن HyperX NGenuity برای شخصی‌سازی نور ساطع‌شده از دکمه‌های صفحه‌کلید پشتیبانی می‌کند. این محصول با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار برای عرضه در ۴ اسفند (۲۲ فوریه) و تنها در ایالات متحده‌ی آمریکا برنامه‌ریزی شده است.

CES 2021

شارژر HyperX ChargePlay Duo دستگاهی جذاب برای شارژ هم‌زمان دو دسته بازی است که می‌توان از آن برای ایکس باکس وان (Xbox One) و ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) و ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) استفاده کرد. همچنین، این دستگاه با دو باتری شارژ‌شدنی ۱۴۰۰ میلی‌آمپری همراه خواهد بود. شارژر مذکور از اواخر فوریه با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار از‌طریق فروشگاه HyperX در ایالات متحده آمریکا در‌دسترس خواهد بود.

برخلاف دو محصول پیشین که تنها در آمریکا دردسترس هستند، ماوس گیمینگ HyperX Pulsefire Haste را اکنون در تمام بازارهای جهان با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار می‌توانید بخرید. البته این ماوس ابتدا برای مدتی فقط در بازار آمریکا فروخته می‌شود. این ماوس طراحی ارگونومیک دارد و دکمه‌هایش ضد‌گردوغبار هستند. این محصول نیز مانند صفحه‌کلید مکانیکی که پیش‌تر معرفی کردیم، با اپلیکیشن HyperX NGenuity برای شخصی‌سازی DPI و چراغ‌های LED RGB داخلی ادغام شده است.

CES 2021

HyperX Cloud II هدست بی ‌سیم گیمینگ برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است. این محصول را چندی پیش بعضی از وب‌سایت‌ها بررسی کرده بودند و بدین‌دلیل از شهرت زیادی برخوردار است. این هدست جذاب علاوه‌بر ظاهر زیبا، صدای فوق‌العاده‌ای نیز ارائه می‌دهد. هنگامی‌که کاربر هدست مذکور را روی سرشد قرار می‌دهد، از صدای پخش‌شده از تمامی جهات می‌تواند لذت ببرد. همچنین، طول عمر باتری این وسیله بسیار مناسب است و برای مدت نسبتا زیادی از آن می‌توانید استفاده کنید. طراحی آن به‌گونه‌ای انجام شده است که می‌توانید به‌راحتی این هدست را روی سر بگذارید و استفاده کنید. فروش این محصول با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در آمریکا و با قیمت معادل سراسر جهان آغاز شده است.

هدست HyperX Cloud Revolver + 7.1 تقریبا همه‌ی ویژگی‌های ارائه‌شده‌ی Cloud II را دارد؛ اما این محصول باسیم است و از آداپتور USB به‌جای HyperX NGenuity برای پشتیبانی از صدای فراگیر استفاده می‌کند. قیمت این هدست جذاب نیز با نسخه‌ی قبلی در آمریکا و سراسر جهان یکسان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات