شرکت Yale از صندوق‌های پستی و قفل‌های هوشمند در CES 2020 رونمایی کرد

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
شرکت قفل‌سازی Yale که یک تولیدکننده‌ی مشهور قفل در به شمار می‌رود، مجموعه‌ای از صندوق‌های پستی هوشمند را در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت Yale و همکاری تجاریش Assa Abloy در نمایشگاه CES 2020 از مجموعه‌ی صندوق‌های پستی،‌ قفل‌های هوشمند و اپلیکیشن مخصوص خود رونمایی کردند. این مجموعه شامل سه محصول است. هر سه‌ محصول معرفی شده قابلیت کار کردن با اپلیکیشن دسترسی هوشمند Yale را دارند. با کمک این اپلیکیشن کاربر می‌تواند محتوای صندوق‌های پستی خود را کنترل کند و برای بازکردن آن‌ها به دیگران دسترسی‌های مورد نظر را بدهد. این سه محصول همچنین قابلیت استفاده از صفحه‌کلید مخصوص Yale را دارند. این صفحه‌کلید قابل برنامه‌ریزی، می‌تواند براساس برنامه‌ی مشخص و کدهای از قبل تعیین شده، به افراد اجازه‌ی دسترسی بدهد.

 قفل قفسه‌ی هوشمند Yale

این قفل که طراحی آن دو بخشی است برای نصب داخل قفسه و کابینت طراحی شده است. این قفل برای قفسه‌هایی که باید از دسترس کودکان دور باشند بسیار مناسب است. با کمک اپلیکیشن دسترسی Yalde، کاربر می‌تواند هربار باز یا بسته شدن در کابینت را رصد کند.

این قفل می‌تواند به کمک یک پیچ ۳ میلی‌متری یا چسب مخصوص نصب شود. این قفل یک دکمه‌ی سبز رنگ با قابلیت درخشش در تاریکی هم دارد. این دکمه برای مواقعی طراحی شده که کودکی به‌صورت تصادفی داخل قفسه‌ی قفل شده گیر بیفتد. این قفل هوشمند در بهار سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و ۷۹ دلار قیمت دارد. این محصول همچنین با قابلیت اتصال به وای‌فای هم عرضه می‌شود. قیمت این نسخه ۱۲۹ دلار است.

گاوصندوق هوشمند Yale

گاو صندوق هوشمند Yale طوری طراحی شده که می‌تواند در هر نقطه‌ای از خانه قرار بگیرد. این گاوصندوق هم به اپلیکیشن دسترسی هوشمند Yale متصل است. کاربر به کمک این اپلیکیشن می‌تواند گاوصندوق خود را از راه دور قفل یا باز کند. همچنین اپلیکیشن دسترسی هوشمند Yale به کاربر این امکان را می‌دهد که وضعیت لحظه‌ای گاوصندوق خود را کنترل کند یا به دیگران اجازه‌ی دسترسی بدهد.

گاوصندوق هوشمند yale

علاوه‌بر این، گاوصندوق هوشمند Yale قابلیت کنترل از طریق صفحه‌ کلید روی در را هم دارد. این گاوصندوق هم بهار سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. قیمت این محصول بدون قابلیت اتصال به وای‌فای ۲۲۹ و با این قابلیت ۲۷۹ دلار است.

صندوق پست هوشمند Yale

شرکت Yale برای تولید این صندوق پست هوشمند خود با شرکت سازنده‌ی اسباب‌بازی‌های مخصوص فضای باز Step2 همکاری کرده است. این صندوق می‌تواند در هر بخشی از فضای بیرونی منزل قرار داشته باشد و بسته‌های رسیده را تحویل بگیرد. این صندوق به محض دریافت یک بسته‌ی جدید به‌صورت خودکار قفل می‌شود و دریافت بسته‌ی جدید را از طریق نوتیفیکشن به کاربر اطلاع می‌دهد. کاربر همچنین می‌تواند تاریخچه‌ی دریافت بسته‌های خود از طریق این صندوق را روی اپلیکیشن دسترسی هوشمند Yale ببیند و با دیگران به اشتراک بگذارد. این محصول که در بهار سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود با قابلیت اتصال به وای‌فای ۲۷۹ دلار قیمت دارد. این محصول همچنین به‌همراه یک کیف مخصوص دریافت محصولات خوراکی که این محصولات را تازه نگه می‌دارد، ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات