ساعت هوشمند Falster 3 اسکاگن معرفی شد؛ رم یک گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 3100

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
اسکاگن از ساعت هوشمند فالستر ۳ با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۳۱۰۰ و سیستم‌عامل Wear OS رونمایی کرد.
تبلیغات

فالستر ۳ (Falster 3)، جدیدترین ساعت هوشمند اسکاگن با سیستم‌عامل Wear OS در نمایشگاه CES 2020 به نمایش درآمد. ساعت زیبای فالستر ۳ که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام، اسپیکر برای دریافت تماس‌ها و هشدارهای صوتی مجهز شده قرار است از ۱۷ دی‌ماه یا ۷ ژانویه با قیمت ۲۹۵ دلار به بازار عرضه شود. نسخه‌ی دیگری از این ساعت هوشمند که با همکاری دی‌جی کایگو طراحی شده، اواخر بهار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

Falster 3

طراحی ظاهری فالستر ۳ تا حد زیادی شبیه به فالستر ۲ است اما مشخصات فنی آن  بیشتر شبیه به ساعت هوشمند فسیل Gen 5 است. اسکاگن یکی از برندهای فسیل است که نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند Wear OS، طراحی زیباتری دارد.

فالستر ۳ با قاب ۴۲ میلی‌متری از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام، ظرفیت حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۱/۳ اینچی OLED بهره می‌برد. از آنجایی که فالستر ۳ مجهز به اسپیکر است، درنتیجه امکان برقراری تماس تلفنی به‌صورت مستقیم ازطریق ساعت هوشمند و همچنین امکان دریافت پاسخ‌های گوگل اسیستنت  وجود دارد. درواقع، اسپیکر برای دریافت اعلان‌ها، شنیدن ترجمه گوگل ترنسلیت و پخش موسیقی به‌صورت مستقیم کاربرد دارد.  

اسکاگن علاوه بر عرضه‌ی ساعت هوشمند فالستر ۳ با بند‌های فلزی و چرمی، گزینه‌ی دیگری نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده تا در صورت تمایل بتوانند آن را با بندهای جنس سیلیکونی نیز خریداری کنند. فالستر ۳ از GPS و NFC برای پرداخت‌های موبایلی پشتیانی می‌کند و تا عمق ۳۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم است. باتری فالستر ۳ می‌تواند در حالت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد تا باتوجه به نیاز کاربر، طول عمر بیشتر باتری در اختیار کاربر قرار داده شود.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات