Moshi تمامی محصولاتش را با گارانتی ۱۰ ساله عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Moshi با هدف ملاحظات زیست‌محیطی، برای تمامی محصولات حال حاضر و قدیمی خود که از ۱۰ سال پیش عرضه شده‌اند، گارانتی تعمیرات ده ساله صادر می‌کند.
تبلیغات

شرکت تولیدکننده‌ی لوازم جانبی، Moshi، جهت آگاهی‌بخشی در مورد مسائل زیست‌محیطی در درازمدت، محصولات قدیمی و حال حاضر خود را با ۱۰ سال گارانتی عرضه می‌کند. تولیدکننده‌ی یادشده که لوازم جانبی و دستگاه‌های ورودی و خروجی باکیفیت و بالارده‌ای را برای آیفون و گوشی‌های هوشمند اندرویدی تولید می‌کند، با اعلام سیاست گارانتیِ تعمیرات اساسی در رویداد CES 2020، چندین محصول جدید را معرفی کرد که برای اولین‌بار مشمول قانون گارانتی جدید خواهند شد. رئیس بخش بازاریابی موشی، اسپنسر پانگبورن، در همین رابطه اعلام کرد:

ما متاسفانه در عصر محصولات ارزان و سریع زندگی می‌کنیم. تولید و مصرف هر کدام [از این محصولات]، تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد. ما در تلاش هستیم تا سهم خودمان را با تولید محصولاتی که به مدت طولانی‌تری دوام دارند، ادا کنیم تا فرهنگ [استفاده از محصولات] یک‎‌بارمصرف اصلاح شود. 

این گارانتی شامل محصولاتی می‌شود که از ۱۰ سال پیش تاکنون تولید شده‌اند. تمام محصولات Moshi که در حال حاضر با گارانتی دو ساله عرضه می‌شوند، از محصولاتی که مشتریان آن‌ها پیش‌تر اقدام به ثبت آن‌ها کرده بودند تا محصولاتی که هم‌اکنون ثبت می‌شوند، همگی می‌توانند مشکول گارانتی ده ساله شده و تحت پوشش قوانین جدید قرار گیرند. اگر موارد یادشده به دلیل تصادف، استفاده‌ی نادرست، به‌صورت عمدی یا عدم نگه‌داری صحیح آسیب دیده باشند، تحت پوشش گارانتی نخواهند بود و کاربران برای آسیب‌های ظاهری و تزئینی  یا فرسایش طبیعی نمی‌توانند ادعای گارانتی کنند.

moshi

گارانتی جهانی Moshi انواع محصولات در تمامی مناطق جغرافیایی را شامل خواهد شد. با این حال Moshi می‌گوید حداقل در آغاز اجرای این گارانتی، توانایی جایگزینی باتری‌های لیتیوم‌یونی در مناطقی که خود شرکت توزیع نمی‌کند یا فروشندگان مجاز به توزیع آن نیستند را ندارد. این شرکت می‌گوید در آینده‌ی نزدیک برای ایجاد راهی جهت تعویض باتری‌های لیتیوم‌یونی در تمامی مناطق تلاش خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات