OtterBox اولین محافظ صفحه ضدمیکروب آیفون را به بازار عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
محافظ‌های صفحه‌نمایش OtterBox که به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند طبق استاندارد صنعتی ژاپن تا ۹۹/۹ درصد میکروب‌ها را از بین می‌برند.
تبلیغات

OtterBox در نمایشگاه 2020 CES محافظ‌های صفحه‌نمایش جدیدی را برای گوشی‌های آیفون معرفی کرده است که فناوری ضد میکروب اختصاصی دارد و علاوه بر محافظت از صفحه‌نمایش در برابر خراش و ضربه، میکروب‌ها را از بین می‌برد. همه‌ی ما می‌دانیم که گوشی‌های موبایل به دلیل تماس مکرر با دست در طول روز، بسیار آلوده هستند. به‌عنوان مثال زمانی‌که سوار مترو و اتوبوس می‌شویم و بعد از گرفتن میله‌ها دست خود را روی صفحه‌نمایش گوشی می‌کشیم تمام میکروب‌های دست به صفحه‌ی موبایل منتقل می‌شود. سپس زمانی‌که با گوشی صحبت می‌کنیم یا با آن کار می‌کنیم این میکروب‌ها دوباره به ما منتقل می‌شوند. شرکت Otterbox با همکاری شرکت Corning به‌تازگی صفحه‌های محافظی را طراحی کرده است که ضدمیکروب هستند و تا ۹۹/۹ درصد میکروب‌ها را از بین می‌برند. این محافظ‌ها اولین محافظ صفحه نمایشی هستند که مورد تأیید آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده‌ی آمریکا (EPA) قرار گرفته‌اند. جیم پارک، مدیرعامل OtterBox می‌گوید:

Amplify Glass دارای فناوری ضدمیکروب اختصاصی است که رشد آلودگی‌های عمومی و باکتری‌های ناشی از تعرق را به منظور حفاظت از سطح محافظ صفحه‌نمایش متوقف می‌کند.
Amplify Glass

شرکت OtterBox اعلام کرده است که با تزریق نقره‌ی یونی در محافظ، به آن خاصیت ضد میکروبی داده است و این خاصیت به‌مرور زمان کم نمی‌شود. این محافظ‌های صفحه‌نمایش، براساس استاندارد صنعتی ژاپن، ۹۹/۹ درصد میکروب‌ها را از بین می‌برند؛ آزمایش‌ها در یک دوره‌ی ۲۴ ساعته در رطوبت ۹۴ درصد و شرایط عالی برای پرورش موجودات میکروسکوپی انجام شده‌اند.

محافظ‌های ضدمیکروب صفحه‌نمایش، حدود پنج برابر بیشتر از سایر محافظ‌های صفحه‌نمایش در برابر خراش مقاوم هستند. این محافظ‌ها که قرار است به‌زودی به بازار عرضه شوند به‌سادگی نصب می‌شوند؛ همچنین با قاب‌های OtterBox و جدیدترین نسل گوشی‌ آیفون سازگار هستند. قیمت این محصول هنوز مشخص نیست اما به‌زودی برای فروش در وب‌سایت OtterBox.com قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات