هارمن کاردون بلندگوهای قابل حمل و ساندبار جدید خود را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
در جریان نمایشگاه ces امسال شرکت هارمن کاردون به‌صورت مستقل محصولاتی را معرفی کرد.
تبلیغات

هارمن کاردون نام برندی است که سامسونگ به‌تازگی مالک آن شده است. این شرکت به تولید محصولات صوتی با کیفیت و همکاری با برندهای مختلف شهرت دارد و امسال در جریان نمایشگاه CES 2020 محصولات جدید خود را معرفی کرده است.

اولین محصول بلندگوی قابل حمل Citation ۲۰۰ است، این محصول شرکت هارمن کاردون با عمر باتری هشت ساعته، کنترل لمسی و گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب IPX۴ یک مجموعه کامل برای علاقمندان به گوش دادن به موسیقی با بلندگو است. این اسپیکر مانند رقبایش، دارای یک پایه شارژ است و می‌تواند موسیقی را از طریق وای فای یا بلوتوث پخش کند. همچنین با دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) کاملا سازگاری دارد. اسپیکر پرتابل Citation ۲۰۰  برخلاف سایر برندها قیمت بالایی ندارد و تقریبا زیر ۳۰۰ دلار (۲۸۰ پوند در انگلستان) قیمت گذاری شده است تا مانند سایر محصولات این شرکت قیمت مناسبی داشته باشد.

Harman Kardon

دومین محصولی که هارمن کاردون در نمایشگاه معرفی کرده است  ساندبار MultiBeam ۷۰۰ است ، این ساندبار جمع و جور با صفحه‌نمایش LCD صداها را با کیفیت HD پخش می‌کند. این ساندبار باکیفیت بالای خود می‌تواند جایگزین سینمای خانگی شود. ساندبار MultiBeam ۷۰۰ با قیمت۷۰۰ دلار معرفی شده است.

Harman Kardon

اما سومین محصول رونمایی شده مخصوص اتاق خواب است. بلندگوی جمع و جور با نام Citation Oasis محصول سوم این شرکت است. این بلندگوی خوش ساخت یک ساعت زنگ دار و شارژر تلفن بی‌سیم دارد و در ساعات خواب وای فای خانگی را خاموش می‌کند تا مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. قیمت این محصول ۲۰۰ دلار (۱۸۰پوند) است.

Harman Kardon

هارمن کاردون زمانی ورود این محصولات به بازار را اعلام نکرده است اما احتمال می‌رود بهار امسال برای فروش عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات